י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צו השעה

איתמר תבחר: או שתהיה משורפי האסמים, או תקנה את עולמך בשעה // דעה

לאחר סיום הפריימריז בציונות הדתית, הגיע הזמן לחבר את עוצמה יהודית לציונות הדתית לריצה משותפת. היו חילופי דברים ששני הצדדים שלחו איש לרעהו מעל גלי הרשתות החברתיות, חלקם נעימים וחלקם קצת פחות נעימים, אבל עכשיו צו לאחדות

שריפת אסמים: אילוסטרציה
שריפת אסמים: אילוסטרציה צילום: שירות החירום הממלכתי של קייב

בשבועות האחרונים ראינו את הציונות הדתית ואת עוצמה יהודית מחליפים מהלומות מעל גלי האתר, ברשתות החברתיות ובאתרי החדשות, כל צד ניסה להסביר את הצד שלו. אתמול ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו קרה לאחדות בין עוצמה יהודית לציונות הדתית, כמה דקות אחר כך בצלאל סמוטריץ יושב ראש מפלגת הציונות הדתית הגיב בחיוב, וקרא לאיתמר בן גביר להיפגש ולהגיע להסכם על ריצה משותפת.

"הסקרים הם כמו בושם" אמר שמעון פרס ז"ל שכל כך נכווה מסקרים, "אפשר רק להריח אותם, אבל לא לשתות אותם". גם אם הסקרים מראים שאיתמר בן גביר עובר, חשוב לזכור שגם ב-2015 וב-2019 הסקרים העבירו אותו, ולבסוף הוא לא עבר. מפלגה שאין לה בסיס של 200 אלף קולות, לא יכולה לרוץ לבד, אי אפשר לסמוך על אנשים שיחליטו ברגע האחרון האם להצביע או לא להצביע למפלגה חדשה.

בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר חייבים לרוץ יחד ויכולים לרוץ יחד, סמוטריץ הודיע שהוא מעוניין וקורא לריצה משותפת, וקרא לאיתמר להיפגש ולחתום על הסכם לריצה משותפת. איתמר בן גביר הגיב שהוא כבר חודש וחצי מנסה לרדוף אחרי בצלאל סמוטריץ. אנחנו לא נמצאים בתקופה שבה אפשר לקחת סיכונים להעלב ולסגור חשבונות.

איתמר אתה יכול להיות משורפי האסמים מתקופת חורבן הבית, וחלילה לגרום לחורבן נוסף, ואתה יכול לקנות את עולמך בשעה, אתה רק צריך לבחור. אין סיבה בעולם שלא תרוצו יחד מדינת ישראל חשובה יותר מכל דבר אחר אם חלילה לא תעברו את אחוז החסימה לא תוכלו לתקן, הנזק יהיה בכייה לדורות.

איתמר בן גביר עוצמה יהודית הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד