כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"שבני שיצליח בישיבה"

מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א בהכנה לקראת פתיחת הזמן

ביום ששי, ערב ראש חודש אלול, ישתתף מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א בעצמו במעמד תפילה מיוחד על נפש צאצאינו שיצליחו בישיבות הקדושות ובמוסדות החינוך בשנת הלימודים הבעל"ט • ניתן למסור שמות

מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א בהכנה לקראת פתיחת הזמן
הגרי"ג אדלשטיין צילום: Shlomi Cohen/Flash90

השמש שוקעת מחר על הטיול האחרון של בין הזמנים תשפ"ב, ובביתו של מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א כבר מתכוננים לקראת זמן אלול. מרן כידוע הינו ראש הישיבה של ישיבת פוניבז' בבני ברק, אך השנה לראשונה יש התארגנות מסוג אחר לקראת פתיחת "זמן אלול" בישיבות הקדושות.

ביום ששי, ערב ראש חודש אלול, ישתתף מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א בעצמו במעמד תפילה מיוחד על נפש צאצאינו שיצליחו בישיבות הקדושות ובמוסדות החינוך בשנת הלימודים הבעל"ט. הוא עורך תפילה מיוחדת על בחורי הישיבות ותלמידי החיידר, על בנות הסמינר ובתי הספר! בכח גזירת התורה ייבקעו רקיעים להצלחת הילדים שלנו.

לשליחת שמות הילדים למרן ראש הישיבה הקליקו כאן>>>

מעמד התפילה "בני שיצליח בישיבה" בחסות ועד הרבנים כחלק מההתארגנות של ארגון הצדקה החשוב לקראת חודש אלול ותקופת החגים.

אין לכם ילדים בגילאי בית הספר? ועד הרבנים מספרים כי השנה מתקיימים מעמדי תפילה לאורך כל 40 ימי הרחמים, עד ליום הכיפורים עצמו.

השנה, החל מיום ראשון ר"ח אלול, יום יום יתפללו גדולי הדור, אחד אחר השני, בכותל המערבי. עשרות צדיקים עולים למקום המקדש ומתחננים עבורנו. מר"ח אלול עד יום הכיפורים הם יגידו מזמורי תהילים, מנחה, יהי רצון, י"ג מידות של רחמים ובקשות פרטיות על כל שם מהתורמים.

הכוח של התפילה הזו הוא עצום: כוח התורה, כוח הציבור כח הצדקה!

בנוסף, השנה לראשונה, לאחר מאמץ לוגיסטי אדיר, שלוחי ועד הרבנים ב-120 מקומות קדושים ברחבי העולם יתפללו בעד התורמים. בלארוס, ליטא, ארצות הברית, אנגליה… מהווים רק חלק מכל תפוצות תבל שם יזכירו את שמות התורמים לישועה חובקת עולם לשנה החדשה.

לישועה חובקת עולם הקליקו כאן>>>

ועד הרבנים הרב גרשון אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד