כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
המאוכזבים בפריימריז לא מוותרים

המלחמה בליכוד מחריפה: חילופי האשמות בוטות וזריקת חפצים

כמה שיבחו את הליכוד מימין ומשמאל על היותה מפלגה דמוקרטית שעורכת פריימריז, אולם מתברר כי אלה המאוכזבים ובעיקר המאוכזבות יוצאות משליטה ומתבזות בחילופי דברים קשים ביניהן וישנו גם דיווח כי נזרקו חפצים מתוך זעם | וגם, הח"כ שעדיין זועם על נתניהו ואיים על יועצו

המלחמה בליכוד מחריפה: חילופי האשמות בוטות וזריקת חפצים
בנימין נתניהו צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

הנתק והזעם מצדו של חבר הכנסת דוד ביטן כלפי יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו נמשך ואף מחריף. לפי הדיווח של דפנה ליאל ב'חדשות 12', במהלך ישיבה בחדרו של מנכ"ל 'הליכוד' צורי סיסו במצודת זאב, תקף חה"כ דוד ביטן את יועצו של נתניהו, איקי כהן.

"עוף לי מהעיניים, כולכם... (מילים בוטות וחמורות ביותר) אתם מתדרכים נגדי ועבדתם נגדי. אני עוד אראה לכם מה זה". כך איים ביטן על היועץ. ביטן מצידו אישר את הדברים, אך טען שבדבריו לא נכללו קללות.

דוד ביטן במליאה | צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90.

וזהו לא המאבק היחיד היצרי במפלגה, שבועיים אחרי הפריימריז, חברות הכנסת מאי גולן, אתי עטייה וקטי שטרית שנדחקו לתחתית הרשימה לכנסת ומשובצות במקום ספק ריאלי, נאבקות זו בזו ברקע טענות לזיופים בקלפיות.

מקום 17 בליכוד > זועם וממורמר: הח"כ הבכיר מסנן את נתניהו

בהקלטה שפורסמה ב'ישראל היום' נשמעות חברות הכנסת קטי שטרית שהגיע למקום ה-39 וסופרת את הקלפיות בטענה לזיופים כדי לנסות לשפר את מקומה, וח"כ אתי עטייה שהגיעה למקום ה-35, צורחות אחת על השנייה האשמות קשות במהלך העימות בין השתיים.

במהלך בדיקת הקלפיות במצודת זאב נשמעת שטרית אומרת לעטייה: "שתקי שתקי את כלומניקית, עופי לי מהעיניים, מי את בכלל, את חושבת שאני אוסנת מארק".

אתי עטייה משיבה: "משמיצים אותי, מוציאים את דיבתי, פוגעים בי".

שטרית: "את המשמיצה הראשית, חושבים שאת תמימה, חושבים שאת מטומטמת אבל את הכי ערמומית. אין לך דרך ארץ, את פוגעת בכל אחד, את חושבת שמגיע לך הכל, אבל לא מגיע לך כלום".

הפריימריז בליכוד. צילום: תומר נויברג, פלאש 90.

אתי עטייה: "יש אלוהים בשמיים הוא ישלם לכולכם, תתביישי לך".

שטרית: "לך הוא ישלם על כל מה שעשית".

עטייה: "מי צריך להיות בגן החיות הזה, עם הצ'ילבה. הם (מאי גולן) 32 אני 35, לא יהיה שינוי במיקומים, כל אחד יקבל את מה שקיבלנו".

הכתבת הפוליטית טל שלו, הוסיפה ודיווחה ב'וואלה' כי על פי עדות נוכחים במקום חילופי הדברים הקשים, כללו אף זריקת סרגל ופחית קולה. מנכ"ל 'הליכוד' צורי סיסו ירד ממשרדו לקומת ספירת הקולות מחדש כדי להרגיע את המהומה ומאבטחים נאלצו להפריד בין הצדדים.

מפלגת הליכוד פריימריז בליכוד דוד ביטן מאי גולן קטי שטרית אתי עטיה בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד