כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
טרגדיה בבין הזמנים

אסון קשה: התינוק יונתן דויטש ז"ל מטלז סטון טבע בבריכה בצפת

בשורה קשה ועצובה נוספת בימי 'בין-הזמנים': התינוק יונתן דויטש ז"ל בן למעלה משנה, בנו של הרב יהושע דויטש חבר מועצת קרית יערים טלז סטון, נפטר בבית החולים זיו בצפת לאחר שטבע אמש בבריכה בצפת. למרות המאמצים להצילו, הבוקר הוא נלקח למגינת לב, לבית עולמו 

אסון קשה: התינוק יונתן דויטש ז"ל מטלז סטון טבע בבריכה בצפת
זירת האירוע אמש בצפת צילום: הצלה גליל

אסונות בין הזמנים גובים מחיר קשה: הבוקר הגיעה הבשורה המעציבה על פטירתו של התינוק יונתן דויטש ז"ל בן שנה וכמה חודשים שנפטר יממה לאחר שטבע בבריכה בצימר בצפת

אמש הוא פונה במצב אנוש לבית החולים זיו בצפת לאחר מאמצי החייאה של כוחות ההצלה כשהרופאים מנסים להציל את חייו, הוריו לא איבדו תקווה והרבנים הוסיפו לו את השם 'חיים' כסגולה לרפואה, רבים העתירו בתפילה לרפואתו של הילד חיים יונתן בן מרים אך הבוקר לאחר מאמצים הוא נפטר לבית עולמו. 

יונתן ז"ל הוא בנו של יבלחט"א הרב יהושע זאב (שוקי) דויטש חבר מועצת קרית יערים טלז סטון מ'דגל התורה', בנו של הרב הגאון רבי אליעזר יששכר דויטש ראש כולל 'עמל התורה' בבני ברק, ונכדו של הגאון רבי יעקב פרץ דויטש מראשי ישיבת סלבודקה בבני ברק, אמו מרת מרים שתחי' בתו של הרב ברוך ברנשטיין מבני ברק. 

רק לפני מספר שבועות הייתה שמחה במשפחת דויטש, עת נולדה לו אחות קטנה, והמשפחה שרצתה להתאוורר מעט יצאו לנפוש בצפת שם התינוק טבע בבריכה למגינת לב. 

אמש הפעוט הגיע לבית החולים באמבולנס מד"א כשמתבצעות בו פעולות החייאה. צוות המרכז הרפואי זיו ביצע בו פעולות החייאה מתקדמות עד אשר חזר הדופק והוא הועבר ליחידת טיפול נמרץ ילדים שם כאמור הבוקר נקבע מותו.

מי שעמד לצד המשפחה היה צביקה לבל מ'הצלה גליל' שהעביר את גופת התינוק לירושלים, כמו כן קמב"ץ זק"א ת"א יחיאל גולדמן מלווה את המשפחה מרגעי האסון ועד לסידור כל סדרי הלוויה והבירוקרטיה. 

אביו הרב שוקי דויטש כתב עם פטירתו וקיבל עליו דין שמים באהבה: "ה' נתן ה' לקח יהי שם השם מבורך".

מסע הלוויה בשעה 17:00 אחר הצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות שם ייטמן בחלקת פרושים. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

טביעה בבריכה בין הזמנים צפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד