כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
'פטנט' גאוני

"הראש היהודי": כך תוזילו את חשבון החשמל בכ-150 ש"ח

עליית המחירים מורגשת כמעט בכל בית בישראל ומרבית האנשים מחפשים היכן ניתן לחסוך, אברך מבני ברק מצא דרך לנצל הטבה שמעניקה חברת חשמל למשלמים בהוראת קבע ומקבלים חשבונית במייל ולחסוך יותר מ-150 שקל מחשבון החשמל בכל חודש

"הראש היהודי": כך תוזילו את חשבון החשמל בכ-150 ש"ח
מכתבים בתיבות הדואר צילום: unsplash

אין כמעט משפחה בישראל, בוודאי במגזר החרדי, שלא מרגישה בכיסה את עליית המחירים ויוקר המחיה, מחירי הלחם והחלב בפיקוח התייקרו, מחירי המים, החשמל, אפילו מחירי הטיטולים התייקרו בחצי שנה האחרונה, מאחר והתורה חסה על ממונם של ישראל, אברך מבני ברק שיתף ברשת איך הצליח לגרום למחיר החשמל החודשי שלו לרדת ביותר ממאה וחמישים שקלים.

כפי שפרסמנו לגבי ניצול המערכת אחרי רפורמת דרך שווה, גם כאן מדובר בניצול הטבה שמעניקה חברת חשמל. רוב הציבור בישראל, מקבל חשבון דו חודשי לבית והוא משלם רק לאחר מכן בדרכים המקובלות.

ההנחה הניתנת למשלים בהו"ק ובחשבונית למייל - צילום מתוך החשבונית שפורסמה

בחברת חשמל הכריזו על הנחה של 3.84 ש"ח + מע"מ לכל תשלום למי שייתן הרשאה בבנק להוריד את החוב שלו דרך הוראת קבע. הנחה נוספת בשווי 0.91 ש"ח + מע"מ ניתנת למי שיצטרף לשירות של קבלה במייל וחוסך לחברת החשמל להדפיס ולשלוח מכתבים בדואר. סך הכל מדובר בהנחה של 5.55 ש"ח אחרי שהוספנו את המע"מ.

דווחו על קריאת המונה ותחסכו

איך הסכום מגיע למאה וחמישי שקלים? ובכן, לחברת חשמל יש שירות מיוחד דרכו ניתן להוזיל את העלויות והוא נקרא "דיווח קריאת מונה", ניתן לדווח ולעדכן בחברת החשמל את המספר המופיע אצלכם במונה ובחברת חשמל ישלחו לכם חשבונית עם חיוב על הפער מהפעם הקודמת בה דיווחתם, את הדיווח ניתן לעשות פעם אחת ביממה.

 צילום מסך מאתר חברת החשמל

וכך, נכתב בפורום, ניתן לחסוך סכום משמעותי. אם תצטרפו לתשלום בהו"ק ולקבלת חשבונית במייל ותתמידו לעדכן בכל יום את קריאת המונה תוכלו לחסוך בכל יום 5.5 ש"ח ובהכפלה חודשית כ-166 ש"ח בכל חודש, אין ספק שמדובר בהוזלה משמעותית לחשבון החשמל שלכם. 

 

 

חשבון חשמל העלאת מחירים חברת חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 49 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד