כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מעמד מרגש

כשהגר"ש גלאי שליט"א פוגש בחורים צעירים

החל ממחר, ערב ראש חודש אלול, הבן שלכם יצעד כשבידו ספר שיזכיר לו להיכן הוא מסוגל להגיע * המעמד מרגש ומלא דמעות שיתקיים בקבר רחל, יעתיר עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א על בנכם שיצליח בתורה, ויעניק לו ספר עם הקדשה אישית שתזכיר לו את זה כל ימי חייו * כל הפרטים

כשהגר"ש גלאי שליט"א פוגש בחורים צעירים
הגר"ש גלאי צילום: באדיבות המצלם

מיטב אנשי החינוך בדורנו, תמימי דעים שבחור ישיבה המתחיל ללמוד כשהוא בטוח ביכולותיו ובהצלחתו, יגיע רחוק.

"אחת הבעיות הגדולות בדור שלנו", אומר איש חינוך מוכר מאוד, "זה המצב הזה שאנשים לא מאמינים בעצמם וביכולות שלהם. כשמדובר בבחור ישיבה שלא מאמין בעצמו, זה דבר הרסני שחונק אותו ולא נותן לו להתקדם ולהצליח בלימוד".

הזדרזו לתרום לקרן הצלחת הצאצאים ולהבטיח את מקומו של בנכם ברשימת הדמעות>>

מחר, ערב ראש חודש אלול, יעלה עמוד התפילה בדורנו, הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, להתפלל בקברה של רחל אמנו, אשר מבכה בכי תמרורים וממאנת להינחם על בניה.
הרב גלאי, שידוע ומפורסם בתפילותיו הנרגשות והדומעות, יעתיר בתפילה למען כל ילדי ובחורי ישראל שיצליחו בלימודיהם בישיבות, בתלמודי התורה, בסמינרים, בבתי הספר, ובאשר הם בכל מקום שהוא.

בסיום מעמד התפילה, יגישו המלווים לידי הרב רשימה עם שמותיהם של ילדים ובחורים, בנות ונערות, והרב יתפלל על כל אחד ואחד מהשמות בפרטות, ויתחנן מלפני שוכן מרומים שיעניק לו הצלחה בלימודים בשנת הלימודים הקרובה שתיפתח ביום ראשון הקרוב, ובאופן כללי בכל ימי חייו.

לרשימה יצורפו שמותיהם של כל התלמידים שהוריהם יתרמו ל'קרן הצלחת הצאצאים' סכום של 355 שקלים – שקל אחד בודד לכל יום מהימים שבין ראש חודש אלול תשפ"ב ועד ראש חודש אלול תשפ"ג.
בנוסף יחלק מרן הגר"ש גלאי שליט"א ספר 'ארחות יושר' מאת מרן רשכבה"ג שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, עם הקדשה אישית שלו לכל אחד מהתלמידים.

את הספר יעניק מרן הגר"ש בהגשה אישית מידיו לכל אחד מהתלמידים, בתוספת מילות ברכה ועידוד שייצרבו בלב התלמידים לכל ימי חייהם.

ספר זה יישאר לזיכרון לבנכם, ויזכיר לו בכל עת שעמוד התפילה של דורנו שפך עליו דמעות בתפילה שיצליח בתורה וביראת שמים, וחזקה על תפילותיו של הצדיק שאינן שבות ריקם. ההרגשה הזאת תלווה את בנכם, תעניק לו את הביטחון הנדרש, ותסייע לו להעפיל בסייעתא דשמיא לגבהים רוחניים ותורניים במהלך שנת הלימודים הקרובה, ובכל ימי חייו.

הזדרזו לתרום לקרן הצלחת הצאצאים ולהבטיח את מקומו של בנכם ברשימת הדמעות>>

 

הרב שמעון גלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד