כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ניצוצות וצעקות

צפו: דקות לאחר ההמראה המנוע של המטוס עלה באש

מטוס שטס ממקסיקו ללוס אנג'לס נאלץ לבצע נחיתת חירום דקות לאחר ההמראה, לאחר שהמנוע עלה באש | לאחר ההמראה הנוסעים הבחינו בניצוצות ולהבות שיצאו מהמנוע הימני של המטוס, כמה נוסעים דיווחו ששמעו פיצוץ

צפו: דקות לאחר ההמראה המנוע של המטוס עלה באש
אש יוצאת מהמנוע צילום: צילום מסך

מטוס שהמריא ממקסיקו ללוס אנג'לס נקלע למצב חרום דקות לאחר ההמראה, המנוע של המטוס עלה באש, מה שאילץ את הטייס להסתובב ולבצע נחיתת חירום. טיסת Viva Aerobus VB518, בעלת קיבולת של 186 נוסעים, יצאה מגואדלחארה, עיר במקסיקו, קצת לפני 22:00 ביום שלישי האחרון.

כ-10 דקות לתוך מה שהיה אמור להיות טיסה של שלוש שעות, הנוסעים הבחינו בניצוצות ולהבות שיצאו מהמנוע הימני של המטוס. כמה נוסעים דיווחו ששמעו פיצוץ. מצב החירום בטיסה גרם לבהלה על סיפון המטוס, עם נוסעים מבוהלים בוכים, צורחים ומתפללים.

הצוות קיבל התראה בזמן שהמטוס היה בגובה 13,000 רגל, והטיסה חזרה לנמל התעופה של גואדלחארה, שם ביצע נחיתת חירום 45 דקות לאחר ההמראה. לא דווח על נפגעים כתוצאה מהאירוע.

חברת התעופה Viva Aerobus מסרב בהצהרה כי הניצוצות במנוע נגרמו מ"חיכוך של מתכות". לטענת חברת התעופה, נוסעי הטיסה המופנית שהו בלילה במלון והצליחו לחדש את נסיעתם למחרת בבוקר.

מנוע מטוס נחיתת חירום מקסיקו לוס אנג'לס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד