כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
'ימינה' ממשיכה להתפורר

דיווח: סגן השר מאיים לעזוב את שקד והח"כית שעזבה מסבירה מדוע

מפלגת 'ימינה' כבר ז"ל, אולם חבריה לשעבר עדיין לא נעים ונדים בין המפלגות ומחפשים את מפלטם למקום בכנסת הבאה. לפי דיווח ב-ynet, סגן השר אביר קארה מאיים לעזוב את שקד כי אינו מרוצה ממיקומו | הח"כית שערקה לגנץ הסבירה מדוע לא מאמינה לשקד

אביר קארה עם גנץ ולפיד
אביר קארה עם גנץ ולפיד צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

גורם שדיבר עם סגן השר במשרד ראש הממשלה, ח"כ אביר קארה שנמצא כיום במפלגתה של איילת שקד 'הרוח הציונית' אומר למורן אזולאי ב-ynet כי "אביר מבקש משקד את המקום הרביעי ברשימה ואם לא, הוא עוזב". קארה מסרב למקום החמישי ברשימה.

קארה הוא עוד עדות להתפוררות מפלגת 'ימינה' ז"ל, כאשר נפתלי בנט בחר לפרוש מהחיים הפוליטיים, שותפתו אילת שקד נאבקת לשרוד בעור שיניה את אחוז החסימה, כשלעת עתה ברוב המוחלט של הסקרים היא נותרת מחוצה לכנסת הבאה ויתרה מכך נותרה בודדה במפלגתה מאנשי 'ימינה', כאשר גם חברת הכנסת שירלי פינטו הודיעה השבוע על הצטרפותה ל'מחנה הדמוקרטי' של בני גנץ.

בראיון לאולפן ynet הסבירה ח"כ שירלי פינטו, את המהלך ואמרה: "אני ואיילת שקד דיברנו, והבנתי שהיא ככל הנראה תשלים לנתניהו 61 מנדטים ותהיה ממשלה צרה. אחרי ארבע מערכות בחירות, אנחנו זקוקים לממשלה רחבה ולקואליציה מגוונת". כשנשאלה על קהל הבוחרים של המחנה הממלכתי, השיבה כי "המטרה שלנו היא להביא יציבות לאזרחי ישראל והקמת ממשלה רחבה. אמשיך לפעול למען אנשים עם מוגבלויות כמו שעשיתי לפני כן".

ממפלגת 'הרוח הציונית' של ששקד הגיבו לשירלי פינטו ומסרו: "צר לנו שבמחנה הממלכתי באופן לא ממלכתי בכלל מצאו פטנט לסלף שיחות שהתנהלו בחדר סגור כדי לקושש מנדטים. נבהיר כי הדברים לא נאמרו מעולם. שירלי פינטו עזבה את הרוח הציונית כי רצתה להיות מקום 4".

אביר קארה שירלי פינטו בחירות לכנסת ה-25 מפלגת ימינה איילת שקד מפלגת הרוח הציונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד