כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מוקירים ומשלמים

הנה זה בא: חבר הכנסת שקיבל הצעה מ'הליכוד'

בליכוד מוקירים את ח"כ לשעבר עמיחי שיקלי על עמידתו האיתנה לצידם ומשלמים לו כמובטח בהצעה מפתה להשתריין במיקום גבוה ברשימת המפלגה לכנסת הבאה, אולם שיקלי עדיין לא השיב 

הנה זה בא: חבר הכנסת שקיבל הצעה מ'הליכוד'
בנימין נתניהו צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר ממפלגת 'ימינה' עמיחי שיקלי צפוי לקבל את המקום ה-14 במסגרת מכסת השריונים שאושרו ליו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו.

שיקלי בדק מאז פרש מהכנסת אפשרויות נוספות שבהן יוכל להשתלב בכנסת הבאה, אולם נראה כי ימצא את עצמו במקום ה-14 בליכוד כאשר במפלגה העבירו לו מסר כי אם ברצונו להשתבץ ברשימה, המקום שמור לו. אולם שיקלי עדיין לא השיב ולא הגיב להצעה. כך מדווחת העיתונאית מורן אזולאי ב-ynet.

שיקלי בשיחה עם בכיר 'הליכוד' אמיר אוחנה בכנסת | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

לפני כחודש וחצי התפטר שיקלי מהכנסת לאחר שקיבל את פשרת בית המשפט בערעור שהגיש נגד החלטת ועדת הכנסת שהכריזה עליו כפורש מסיעת 'ימינה', זאת כדי שיוכל להתמודד ברשימה קיימת בבחירות הקרובות, בכפוף לאישור יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט יצחק עמית שאישר את הפשרה.

חברות הכנסת בליכוד שנדחקו למקומות בלתי ריאלים קיוו שנתניהו יקבל את הדרישה שהפנו אליו ראשי ערים וראשי סניפים מ'הליכוד' לשריין את חברות הכנסת שהפסידו בפריימריז, אולם נראה שנתניהו לא מתכוון לעשות זאת ולא מתרגש מתת הייצוג לנשים ברשימת הליכוד לכנסת כאשר ישנן רק 6 נשים ב-30 המקומות הראשונים.

עמיחי שיקלי מפלגת הליכוד בחירות לכנסת ה-25 שריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד