י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מיקום לא ריאלי

הורוביץ זועם על חברי מרצ ולא עונה לטלפונים

יו"ר מרצ לשעבר ניצן הורוביץ כועס על חברי סיעתו בעקבות דחיקתו למקום השביעי ברשימה. מאז שהסתיימו הפריימריז הורוביץ לא עונה לטלפונים של חלק מחברי סיעתו. לאלו שהוא כן ענה אמר כי הוא כועס ומאוכזב מהם על כך שלא סייעו לו להיבחר במקום יותר גבוה

הורוביץ זועם על חברי מרצ ולא עונה לטלפונים
ניצן הורביץ צילום: Miriam Alster/FLASH90

יו"ר מרצ לשעבר לא עונה לטלפונים של חלק מחברי סיעתו, ואלה שהוא מדבר איתם שומעים ממנו כי הוא מאוכזב מהם. המפלגה התכנסה היום לישיבה ראשונה מאז הפריימריז להיערך לבליץ שמתכנן לפיד נגדם. כך דווח זאב קם בכאן רשת ב'.

על פי הדיווח, יו"ר מרצ היוצא ניצן הורוביץ כועס על חברי סיעתו בעקבות דחיקתו למקום השביעי ברשימה. בתוכנית הבוקר הזה בכאן רשת ב' פורסם שמאז שהסתיימו הפריימריז הורוביץ לא עונה לטלפונים של חלק מחברי סיעתו. לאלו שהוא כן ענה אמר כי הוא כועס ומאוכזב מהם על כך שלא סייעו לו להיבחר במקום יותר גבוה.

גם על יושבת הראש החדשה, זהבה גלאון, כועס הורוביץ ואף הבהיר לה זאת בשיחתם. פעילים במרצ ששוחחו איתו הגדירו בשיחה איתו את היחס אליו מצד חברי סיעתו כ"כפיות טובה".

בצהריים התכנסה מרצ לישיבת סיעה ראשונה מאז הבחירות הפנימיות שם דנו בין היתר איך להיערך לבליץ שמתכננים ראש הממשלה לפיד ויש עתיד נגדם. במרצ מודעים לקמפיין שמתוכנן, שנועד להחליש אותם ואת מפלגת העבודה כדי להכריח את שתי המפלגות להתאחד. לכן בישיבה היום הם צפויים לתכנן תגובה ומענה נגדי לאותו קמפיין שעשוי להזיק להם.

יו"ר מרצ, זהבה גלאון אמרה בפתיחת ישיבת הסיעה הראשונה: "אנחנו מתכוונים להיות המחסום מהכניסה של הבן גבירים, הסמוטריצ'ים ונתניהו לשולחן הממשלה. אנחנו נמשיך את ממשלת השינוי, נמנע מנתניהו 61 ובשביל זה אנחנו צריכים מרצ גדולה, משמעותית וחזקה".

גלאון הוסיפה: "יש לנו תפיסת עולם כוללת שמחויבת לצדק, לשוויון ולשלום - ולכן בנושאים הבוערים על סדר היום: שביתת המורות, כי זה בעיקר מורות, גננות וסייעות - מרצ מתייצבת לצידן של עובדות ההוראה, צריך לפתור את המשבר הזה, אסור להגיע לשביתה, זה רע מאוד להורים, לילדים".

גלאון התייחסה בדבריה גם למשבר המתמחים: "אנחנו מקווים שמשבר המתמחים ייפתר, אין שום סיבה שמתמחים יעבדו בצורה הזאת, אנחנו מצטרפים ומגבים את שר הבריאות ניצן הורוביץ במאבק שלו לפתרון משבר המתמחים".

גלאון התייחסה בתשובה לשאלה על איחוד עם העבודה: "אם אנחנו נראה שאחת המפלגות, וכמו שזה מסתמן כרגע, זאת עלולה להיות מפלגת העבודה, לא עוברת את אחוז החסימה, אנחנו רשימה אחראית, ניפגש שוב ונדבר על איחוד".

מרצ זהבה גלאון ניצן הורוביץ שר הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד