כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מעל 40 מעלות

בחום הכבד: תושבי עיר בסין נאלצו לעמוד בתור לבדיקות קורונה

שלטונות העיר צ'ונגקינג בסין מתחו ביקורת על החלטת מערכת הבריאות להעמיד אנשים בתור ארוך לבדיקת קורונה בחמסין כבד, כאשר האזור מתמודד עם גלי חום, שריפות, בצורת חמורה והפסקות חשמל. הבדיקות נערכו בזמן שבאזור משתוללות שריפות יער

בחום הכבד: תושבי עיר בסין נאלצו לעמוד בתור לבדיקות קורונה
בדיקות קורונה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

תושבי העיר צ'ונגקינג שבדרום-מערב סין עמדו בסוף השבוע בתור ברחובות כדי להיבדק עבור קורונה, למרות טמפרטורות קיצוניות שעלו השבוע מעל 40 מעלות חום. תמונות שפורסמו ברשתות החברתיות הסיניות הראו גם עובדי בריאות בודקים את התושבים, תמונות אחרות הראו כי הבדיקות נערכו בזמן שריפות עצים שמשתוללות ברקע, כך דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס.

העיר המונה יותר מ-31 מיליון בני אדם דיווחה ביום שישי האחרון על שמונה מקרים חדשים של קורונה. הרשויות אמרו כי נכון לחצות ביום חמישי היו בעיר 105 מקרים.

המאמצים האחרונים של העיר הסינית להתמודד עם התפרצות חדשה של קורונה התרחשו כשהעיר נבלעה בגל חום ממושך, שריפות בוערות ובצורת קשה שהובילה להפסקות חשמל. יותר מ-70 ימים של טמפרטורות קיצוניות ומשקעים נמוכים זרעו הרס לאורך הנהר בעיר שמפרנס יותר מ-450 מיליון איש ושליש מהיבולים במדינה.

ביום שלישי האחרון מספר סוכנויות ממשלתיות סיניות פרסמו הודעת חירום משותפת דחופה, והזהירו כי קציר הסתיו נמצא תחת "איום חמור". הממשלה גם קראה לרשויות המקומיות להבטיח ש"כל יחידת מים תהיה בשימוש זהיר".

קורונה בדיקת קורונה סין עומס חום מעלות חום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד