כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ליצמן תוקף את הממשלה: "פגעו ברבבות ילדים חילונים"

בטקס חנוכת מגדלי הבירה של משרד הבריאות, הוזמן סגן השר לשעבר לשאת דברים, ותקף את הממשלה • "באבחת החלטה מיותרת ופוגענית מנעו טיפול שיניים מכלל הילדים"

ליצמן. צילום ארכיון
ליצמן. צילום ארכיון

סגן שר הבריאות לשעבר, ח"כ יעקב ליצמן, הוזמן כאורח כבוד בטקס חנוכת מגדלי הבירה של משרד הבריאות, מהלך שהחל ביוזמתו של הרב ליצמן, בסיומו הועברו כל אגפי ויחידות המשרד לבניינים החדשים בכניסה לירושלים.

בדברים שנשאה שרת הבריאות ח"כ יעל גרמן, היא ציינה את תנופת המשרד ופעילותו מאז המעבר למשרדים החדשים, לטובת אלפי העובדים שסבלו מתנאים בלתי סבירים במשך שנים רבות, וסוף סוף הגיעו למקום ראוי לשמו. בדבריה ציינה גם את תרומתו הרבה של ליצמן למערכת הבריאות ואת עשייתו הברוכה שעדיין מלווה את המערכת גם כיום, לאחר שאינו נושא בתפקיד במשרד.

ח"כ ליצמן הודה על הזמנתו לברך את עובדי משרד הבריאות בכנס לשנה החדשה, ואמר כי בתקופת כהונתו הקפיד על כך שהפעילות תיעשה למען כלל האזרחים מכל האוכלוסיות ללא הבדלים, וכי תחושת השליחות והמחויבות לתפקיד, מלווה אותו גם כיום לאחר עזיבתו.

בהמשך ניצל ליצמן את הבמה שקיבל כדי לבקר בחריפות את החלטת הממשלה לבטל את הרחבת רפורמת השיניים מגיל 12 עד 14. "מי כמוני יודע כמה הדבר כה נצרך ורבבות מילדי ישראל זקוקים לו, והנה באבחת החלטה מיותרת ופוגענית, מנעו זאת מהילדים של כולם, ללא הבדל בין חרדים לחילונים. יש להצטער על אפס החמלה והרגישות החברתית הנדרשת מהממשלה", אמר בכאב, והוסיף כי תשע"ד היא ר"ת: ת'הא ש'נת ע'וזר ד'לים, וכי מנהיגות נבחנת בדאגתה לחלש, לעני ולנזקק ו"לא בהיותה גיבורה על חלשים וילדים מסכנים".
יעקב ליצמן קיצוץ שיניים בריאות טקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד