י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כאב הראש של דרעי נמשך

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס: "אנחנו בבעיה, אין מי שינהיג"

אחרי שעדיין לא הוכרז על מינוי מנהיג רוחני בש"ס, חבר מועצת הגר"מ מאיה גורם כאב ראש נוסף ליו"ר אריה דרעי ואומר בראיון ל'מרכז העניינים' כי אין מי שינהיג את התנועה הספרדית. "כשהיה חכם שלום כולם הקשיבו לו, אין לי שום פתרון וגם לא לאחרים, הקב"ה ימצא את המנהיג"

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס: "אנחנו בבעיה, אין מי שינהיג"
דרעי אצל הגר"מ מאיה צילום: באדיבות המצלם

היתמות בתנועת ש"ס שנותרה ללא מנהיג רוחני ערב הבחירות לכנסת ה-25 הגיעה לפתחם של חברי מועצת חכמי התורה, אחד מחברי המועצת הוותיקים הגאון רבי משה מאיה, מחדד את הבעיה בחיפוש מנהיג לתנועה כשהוא מציין כי אין בנמצא אדם הראוי להחליף את מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצ"ל.

בראיון שהעניק לעורך 'מרכז העניינים' העיתונאי שניאור ובר התייחס הגר"מ לשאלת המנהיג הבא, "אין לי שום פתרון ואין לאחרים מי יהיה שיקח את ההנהגה אחריו". הרב מאיה מציין, "תמיד חשבנו שהרב בעדני (הגר"ש בעדני זקן חברי המועצת א.ק.) יקח, אבל הרב בעדני לא מרגיש טוב".

ערב הבחירות לכנסת: מי ימונה למנהיג הרוחני ו'נשיא מועצת חכמי התורה' של ש"ס

כאב ראש לדרעי: לקראת מינוי חברי מועצת חדשים בש"ס | השמות והדרישות

"צריך לחפש מנהיג", מציין הרב מאיה בראיון ל'מרכז העניינים', "היום בדור צריך מנהיג שיוביל הכל", כראיה מציין הרב מאיה כי הנחיצות במנהיג רוחני הוכיחה את עצמה "ש"ס הייתה שקטה, הכל הלך למישרים בגלל שהיה חכם שלום וכולם הקשיבו לחכם שלום".

הרב מאיה מחדד את הבעיה "יש בעיה מי יהיה המנהיג", הרב רומז אך לא ברור על מי, "לא אלמן ישראל. הקדוש ברוך הוא ימציא את המנהיג, גם כאלה שלא חשבתם עליהם", הוא חותם בחיוך.

כזכור, ב'בחדרי חרדים' דווח לראשונה על כאב הראש המונח לפתחו של יו"ר ש"ס דרעי בשאלה מי יהיה המנהיג ומי יהיו חברי מועצת חכמי התורה החדשים, לעת עתה הוא ככל הנראה מעדיף להשאיר את הקלפים סמוך לחזה ולא להצהיר על אף אחד. 

הרב משה מאיה מועצת חכמי התורה שניאור ובר תנועת ש"ס חכם שלום כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד