כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
אסונות בין הזמנים

טרגדיה: הבחור שמעון מאיר דרשן ז"ל טבע בנתניה

לאחר שבשבועיים האחרונים נלחמו על חייו, הלך הערב לעולמו הבחור החשוב שמעון מאיר דרשן ז"ל מבני ברק תלמיד ישיבת 'כנסת יצחק' מודיעין עילית והוא בן 19 בלבד. מסע הלוויה הלילה בחצות בבני ברק

טרגדיה: הבחור שמעון מאיר דרשן ז"ל טבע בנתניה
הבחור החשוב שמעון מאיר דרשן ז"ל צילום: באדיבות המצלם

טרגדיית בין הזמנים: הלך לעולמו הבחור החשוב שמעון מאיר דרשן ז"ל מבני ברק, תלמיד ישיבת 'כנסת יצחק' במודיעין עילית שטבע לפני שבועיים בחוף החרדי בנתניה והוא בן 19 בלבד. 

ביום שני י"ח אב בערב הוא טבע סמוך לחוף הנפרד בנתניה ונמשה מהמים כשהוא ללא הכרה. צוותי מד"א ואיחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות כשבסופן הוא פונה במצב אנוש לבית החולים לניאדו בקרית צאנז בעיר. רבים התפללו וקרעו שערי שמים לרפואתו של שמעון מאיר בן עדינה חדוה, במשך שבועיים הוא היה מורדם ומונשם במצב קשה מאוד והערב הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

שמעון מאיר ז"ל נולד בבני ברק בז' תשרי תשס"ד, להוריו הרב אביתר מנחם דרשן שילבחט"א, מחשובי האברכים בבני ברק, בנו של הרב אליהו הכהן דרשן שיבלחט"א, מחשובי העוסקים בצרכי ציבור בפתח תקווה, ואמו מרת עדינה חדוה שתחי' לבית שיליאן. 

בישיבה קטנה למד בישיבה לצעירים סלבודקה, הוא למד בבחרותו בישיבה הגדולה 'כנסת יצחק' במודיעין עילית, שם עלה ונתעלה במעלות התורה והיראה והיה לבן עלייה בתורה ויראת שמים שדבק בתורה בכל כוחו גם בהפסקת צהריים הקדיש זמן ללימוד, היה מדקדק במצוות ובין אדם לחברו.

אליה שער, חובש בכיר באיחוד הצלה סיפר לאחר הטביעה: "בסיוע אזרחים משיתי את הצעיר מהמים והתחלתי לבצע בו פעולות החייאה. חובשים נוספים שהגיעו ברכב השטח של איחוד הצלה המשיכו בפעולות ההחייאה ובמהלכן למרבה הנס חזר דופק". עמוס, ארביב חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף אף הוא בפעולות ההחייאה מסר: "לאחר שחזר דופק הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים לניאדו שבסמוך כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

כאמור, הערב הוא השיב את נשמתו ליוצרה במרכז הרפואי לניאדו בקרית צאנז בנתניה למגינת לב בני המשפחה וחבריו. 

מסע הלוויה הלילה בשעה 12:00 מביתו ברחוב בן זכאי 17 בבני ברק לבית החיים פוניבז' בעיר שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

ישיבת כנסת יצחק טביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד