כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
סכנה בכמות גבוהה

לא כולם יודעים, אבל זה השומן המסוכן ביותר!

על פי מחקרי הרפואה, שומן בטני נקרא "שומן ויסרלי" והוא השומן המסוכן מאחר והוא משבש הורמונים, מייצר דלקתיות סביב האיברים הפנימיים ומסוכן כי הוא פעיל, הוא חודר לתוך האיברים ומפריע לתפקודם התקין- עודף של שומן זה יכול לגרום לבעיות בתפקודי כבד, מחלות לב, לחץ דם, סכרת ועוד • איך מאתרים את הבעיה במהירות ואיך מורידים שומן בטני - הכל בכתבה שלפניכם...

לא כולם יודעים, אבל זה השומן המסוכן ביותר!
דיאטה צילום: 123rf

איך אפשר לדעת אם יש לך שומן בטני חריג?

היקף הבטן צריך להיות חצי מהגובה שלכם, אם הוא יותר, יש מצב שיש לכם השמנה בטנית, בנוסף אם יש לכם דחף למתוקים במהלך היום ועייפות, כנראה יש לכם תנגודת לאינסולין שגורמת להשמנה בטנית, אבל- הכי פשוט להגיע לקליניקה שלנו ולעשות בדיקת הרכב גוף שאורכת 30 שניות ולדעת האם השומן הבטני תקין או חריג!

אז מה הפתרון?

בכדי להוריד שומן בטני, לא מספיק לעשות "דיאטה"

צריך לדעת איזה מזונות משפיעים על השומן הבטני לרעה ואיזה מזונות מסייעים להורדת השומן הבטני.

ולכן, כל מטופל שלנו מתחיל תהליך עם ליווי אישי צמוד, הכולל:

  1. שינוי גישה - לא מסתכלים על דיאטה כמשהו לטווח קצר כמו 3 או 6 חודשים... אלא כשינוי הרגלים לכל החיים! ולכן תהליך כזה אסור שיהיה קשה ומתיש. התהליך אצלנו הוא נעים ונוח! ולא מרגישים רעב!

    2. הוספת ידע - אנחנו מלמדים את הלקוחות שלנו איך לקנות נכון, איך לקרוא תוויות על גבי מוצרים בסופר, כך שתסיימו את התהליך יהיה בידכם את הכלים לבחור נכון - לכל החיים!

    3.מעקב צמוד בטלפון במהלך השבוע ופגישות אישיות בקליניקה - תמיכה 24/6 כזו תומכת גם בצד המנטלי ונותן כוחות להמשך.

    ישנם מצבים שהמשקל לא יורד הרבה אבל מרגישים ממש ממש טוב ואפילו הבגדים משוחררים - למה זה קורה? מכיוון שהשומן יורד והמסת שריר עולה! ובפגישות בקליניקה אנחנו מבצעים את הבדיקה בכל מעקב ויכולים להבין מה מתחולל בגוף, מנתחים את התוצאות ויודעים איך לכוון את הלקוח לרדת בצורה בריאה עם הבנה לגבי השינויים שמתחוללים בגוף!

    5. איזון - לרוב האנשים בעודף משקל מערכת העיכול/ מערכת הורמונלית לא מאוזנים, ולכן תהליך נכון זה לנקות ולאזן את הגוף תוך כדי ירידה במשקל! ממש כמו שעושים טיפול לרכב כל 15,000ק"מ... גם הגוף צריך!
    התחושות לאחר ניקיון מערכת עיכול, ניקוי רעלים, איזון הורמונלי - הוא תחושה של קלילות ושליטה על האוכל!
    אנחנו תמיד אומרים - אנחנו צריכים לשלוט באוכל, לא האוכל בנו!

    6. איך שומרים? נרקם קשר מיוחד עם כל לקוח, כך שלאחר סיום התהליך, הלקוח יכול להמשיך להיות בקשר רציף איתנו לכל שאלה - לא עוזבים אף אחד לבד!
    מכיוון, שגם אחרי שהגענו ליעד אנחנו רוצים להמשיך לשמור על ההרגלים החדשים וחייבים לתחזק את המשמעת העצמית.

יש לנו סניפים בכל הארץ, אנחנו בונים תכנית מדוייקת ללקוחות שלנו וחוץ מהירידה במשקל אנחנו שמים דגש על ירידה בשומן התת עורי והשומן הבטני - בצורה טבעית!

אז אם השומן הבטני או השומן הכללי מפריע לכם, מתקשים בקשירת שרוכים, לעלות במדרגות, לא ישנים טוב, מאסתם כבר בדיאטות של לרדת ולעלות, אתם יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר ונתחיל תהליך פשוט וטבעי להורדה במשקל מהשומן! 

השאירו פרטים ותתחילו במסלול הירידה>>>

שומן דיאטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד