י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
וִיהַלְלוּהָ בַשְּׁעָרִים מַעֲשֶׂיהָ

לאחר האירוע הענק לגברים: יתקיים "אדירי התורה" לנשים

בעקבות אירוע האדיר של 'אדירי התורה' לגברים בארה"ב ביוני האחרון, המארגנים מתכננים לקיים אירוע דומה לנשים. מכתבים נשלחו לנשים על האירוע הקרוב, שם הדגישו המארגנים את תפקידן המכריע בלימוד התורה ותמיכתן בבעלים

לאחר האירוע הענק לגברים: יתקיים "אדירי התורה" לנשים
ישיבת בית מדרש גבוה לייקווד צילום: שוקי לרר

בעקבות אירוע הענק של 'אדירי התורה' לגברים בפילדלפיה ב-12 ביוני האחרון, מתכננים המארגנים לקיים אירוע דומה לנשים. בעוד שהסידורים עדיין נערכים והפרטים הניתנים לפרסום דלילים, נשלחו מכתבים לנשים המודיעים להן על האירוע הקרוב.

במכתב נאמר כי "תפקידכן המכריע בלימוד התורה של הבעלים שלכן, והתמיכה שאתן נותנות לבעלים, הוא דבר נשגב", כך דווח האתר Lakewood Alerts. במכתב צורף כונן USB עם האירוע המלא של אדירי התורה המקורי בפילדלפיה כדי לתת טעימה לנשים מהאירוע שהמארגנים מתכננים. בכונן נכלל גם שיר חדש שעתיד לצאת לאור.

"התגעגעת לאותו לילה משמח, ניתן היה להרגיש את האנרגיה בלב ובנשמה, ראית עד כמה כלל ישראל מוקירה את התפקיד האצילי של בעלך, את זאת שעומדת לידו, למי מגיע מחיאות כפיים סוערות, בזמן שאת עושה כל מה שצריך כדי לתמוך בו, ביחד אתם מחזיקים את העולם, ב-2 באוקטובר אנו מצפים לראותך בהתכנסות שתכבד אותך, פרטים על האירוע הקרוב יפורסמו בשבועות הקרובים".

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' למעלה מ-25,000 איש הגיעו ב-12 ליוני האחרון לפילדלפיה וחגגו שותפות היסטורית בין לומדי תורה לתומכי ומחזיקי התורה של ישיבת לייקווד בניו ג'רזי. המעמד נערך בראשות גדולי ישראל וגרם להתרגשות רבה בקרב הנוכחים. האירוע נמשך למעלה מארבע שעות, וכלל ריקודים ושירה לכבוד התורה בראשות גדולי התורה בארה"ב.

מי ששימש אורח הכבוד מישראל, היה ראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן חבר מועצת גדולי התורה, שהדגיש את מסירות נפשם של הנשים שמוסרות נפש לקים תורת בעליהן באמריקה החומרית וכמה נחת יש לראש ומייסד הישיבה מרן הגאון רבי אהרן קוטלר זצ"ל.

האירוע רב הרושם והמכונן בו הדגישו את חשיבות לומדי התורה המביאים את הברכה לעולם, התקיים על ידי ישיבת בית מדרש גבוה בלייקווד שבניו ג'רזי. האירוע הדגיש את השותפות ההיסטורית בין הישיבה הגדולה לישיבה הצעירה שלה, עם בעלי בתים ונגידים מרחבי ארה"ב.

לייקווד בית מדרש גבוה לימוד תורה שיעורי תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד