י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"נעשו שגיאות על ידה"

צפו: יונתן פולארד קורא להצביע לאיילת שקד

יונתן פולארד שהיה בכלא בארה"ב 30 שנה בגין ריגול למען ישראל ועלה לפני כמה שנים לארץ, קורא להצביע לאיילת שקד. "היא הראתה נאמנות בממשלה הקודמת, אבל אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן" | צפו

צפו: יונתן פולארד קורא להצביע לאיילת שקד
יהונתן פולארד צילום: באדיבות המצלם

יונתן פולארד שאמר כי אין בכוונתו להיכנס לחיים הפוליטיים, קורא להצביע לאיילת שקד.

פולארד שריצה 30 שנה בכלא בארה"ב בגין ריגול לטובת ישראל, תומך באיילת שקד ששיקרה לבוחריה ללא הפסקה ונכנסה לממשלת שמאל. "חברים, כפי שכולם יודעים אני לא חבר בשום מפלגה פוליטית ועד היום לא המלצתי בצורה פורמלית על אף בן אדם או מפלגה. אני עצמאי והנאמנות הבלעדית שלי והדאגות שלי הן למדינת ישראל ולעם ישראל".

עוד אמר: "בגלל אהבתי האין סופית למדינה והמסירות שלי להישרדותה ולעתידה אני קורא עכשיו להצביע לאדם שאני יודע שישרת את מדינת ישראל בצורה שתשמור הן על האינטרסים החיוניים שלה והן על כבודה - והבן אדם הזה זו איילת שקד. כן, היא הראתה נאמנות בממשלה הקודמת, אבל אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן. אנחנו צריכים אותה עכשיו, חופשיה ונקייה מכל ההשפעות הרעות שפגעו בה אישית ופוליטית".

הוא התייחס לשקרים של שקד: "כולנו עושים טעויות. ההבדל הוא בין אלה בנינו שמסרבים להכיר בשגיאות האלה ובין אלה בנינו שמכירים בשגיאות ועומדים על כך לא לחזור עליהן. אני מאמין שאיילת שקד היא אדם כזה. מגיעה לה ההזדמנות להמשיך להיות חלק מהנהגה הישראלית, ובתקופה הקשה והמסוכנת בהיסטוריה שלנו אנחנו צריכים וראויים לפטריוטית מוכחת כמו איילת שקד".

לפני שבועיים אמר פולארד כי אין בכוונתו להיכנס לחיים הפוליטיים. "אני חושב שכבר סבלתי מספיק". את הדברים אמר בתגובה לדיווחים על כך שיו"ר 'עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר שקל להציע לו להצטרף למפלגתו לקראת הבחירות הקרובות, אך כאמור בן גביר חבר לסמוטריץ ופולארד ויתר על אפשרות להפוך לחבר כנסת.

יונתן פולארד איילת שקד איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד