כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
משרד הבט"פ בהודעה

מפתיע: העובדים יוכלו לבחור יום בשבוע בו יוכלו לעבוד מהבית

החל מיום חמישי הקרוב, ה-1 בספטמבר, יתאפשר לעובדי המשרד לביטחון הפנים לעבוד יום בשבוע מהבית | העובדים יוכלו לבחור יום בשבוע מבין הימים שני וחמישי, בו יוכלו לעבוד מביתם (או מרחוק)

עבודה
עבודה צילום: pixsabay

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, הודיע היום (שלישי) באגרת ששלח לעובדי המשרד לביטחון הפנים, כי החל מיום חמישי הקרוב, ה-1 בספטמבר, יתאפשר להם לעבוד יום בשבוע מהבית.

הודעתו של השר בר-לב נמסרה בתום עבודת מטה שהנחה את מנכ"ל המשרד תומר לוטן לבצע, ולאחר פיילוט שהמשרד לביטחון הפנים קיים בחודשים האחרונים.

בפיילוט נבחנה האפשרות של יום קבוע בו אין לקיים דיונים רבי-משתתפים החל מהשעה 15:00, במטרה לאפשר לעובדי המשרד לצאת בשעה מוקדמת לביתם.

לאחר גיבוש התובנות מהפיילוט, ובתום עבודת המטה בהובלת המנכ"ל, החליט השר כי לעובדי המשרד לביטחון הפנים יתאפשר לבחור יום בשבוע מבין הימים שני וחמישי, בו יוכלו לעבוד מביתם (או מרחוק).

מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים תומר לוטן הגיב למהלך: "אני שמח על השלמת המודל המעודכן לעבודה מהבית. המהלך הזה מבוסס בראש ובראשונה על הבעת אמון והערכה לעובדי ולעובדות המשרד המסורים והמקצועיים. אני משוכנע כי איזון נכון בין הבית למקום העבודה רק יתרום וישפר את המשך ההתחזקות וההתעצמות של המשרד, ואת תחושת השייכות של העובדים. אני מודה לשר בר-לב על המדיניות המאפשרת, ולכל מי שלקח חלק ביישום המודל החדש".

 

עובדים עבודה מהבית בשורה המשרד לביטחון פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד