כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ביקור מסתורי

דיווח: בנו של הרודן לוקשנקו נחת בישראל עם מטוס פרטי

באתרי חדשות של האופוזיציה הבלארוסית מדווח בשעות האחרונות על כך שוויקטור לוקשנקו, בנו הבכור של נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו, נחת בישראל במטוס פרטי. נגד הנשיא הבלארוסי ישנם סנקציות מצד ארה"ב והמערב מאז פלישת רוסיה לאוקראינה

דיווח: בנו של הרודן לוקשנקו נחת בישראל עם מטוס פרטי
ויקטור לוקשנקו עם מטוסו צילום: תקשורת בלארוסית

הבלוגר הבלארוסי אנטון מוטולקו, המתנגד למשטר הדיקטוטרי בבלארוס, ועוקב אחר תנועות הצבא הרוסי בשטחה של בלארוס, מדווח כי ויקטור לוקשנקו, בנו של רודן בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, נחת בישראל לביקור קצר. בדיווח נאמר: "היום בשעה 10:12 המריא מטוס עסקים Bombardier Challenger 850 עם מספר רישום EW-301PJ מנמל התעופה הלאומי של מינסק. מטוס זה משמש את משפחת לוקשנקו".

עוד נטען כי בסביבות השעה 15:15 שעון גאורגיה נחת מטוס העסקים בטביליסי. פחות משעה לאחר מכן יצא המטוס משם לתל אביב. המטוס הוא רכושה של ממשלת לוקשנקו ולפי המידע שלנו, היום היה זה ויקטור לוקשנקו שיצא עליו לישראל".

ויקטור לוקשנקו הוא בנו הבכור של נשיא בלארוס, בכיר במערכת הביטחון במדינה, וחבר במועצת הביטחון של הרפובליקה של בלארוס. שמו של ויקטור לוקשנקו נקשר, בין היתר, לסחר בלתי חוקי בנשק. הוא נמצא תחת סנקציות של האיחוד האירופי (כמו אשתו), קנדה, אוקראינה ומדינות מערביות רבות אחרות כולל ארה"ב.

מלחמת אוקראינה רוסיה אלכסנדר לוקשנקו סנקציות ביקור פתע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד