י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא מתכוון לפרוש

המפכ"ל אחרי שקיבל מכתב אזהרה מוועדת החקירה: "אמשיך להוביל את המשטרה"

אחרי שקיבל מכתב אזהרה, לצדם של כמה קציני משטרה בכירים, המפכ"ל מגבה את ועדת החקירה לאסון במירון: "נקבל כל החלטה" | רנ"צ קובי שבתאי הודיע כי לא יפרוש בעקבות המכתב: "אמשיך להוביל את המשטרה"

המפכ"ל אחרי שקיבל מכתב אזהרה מוועדת החקירה: "אמשיך להוביל את המשטרה"
מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי, מגיב למכתב האזהרה שקיבל מוועדת החקירה לאסון במירון. באגרת ששלח לשוטרים כתב שבתאי כי הוא מתכנן להמשיך להוביל את הארגון. "אסון מירון הוא אסון קשה ביותר, ואני מבקש בהזדמנות הזו לשלוח שוב בשמי ובשם כל שוטרי משטרת ישראל את תנחומינו למשפחות שאיבדו את יקיריהם", כתב.

ועדת החקירה הממלכתית לבדיקת האסון במירון שלחה היום (שלישי) הודעות אזהרה לגורמים שונים שהיו מעורבים באסון במירון. מאז שהוקמה, העידו בפני חברי הוועדה עדים רבים, שלחלקם היה קשר ישיר לניהול ההילולה - אשר הסתיימה באסון הכבד.

בין המקבלים: ראש האופוזיציה נתניהו, מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי, מפקד מחוז צפון הפורש לביא, תת ניצב מוריס חן, השר לביטחון פנים לשעבר אמיר אוחנה, שר הדתות לשעבר יעקב אביטן, יוסי שוינגר, מנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ, יו"ר ועדת החמישה והממונה על המקומות הקדושים ונוספים.

המפכ"ל שיבח את עבודת הוועדה וכתב לשוטרים: "כבר עם קרות האסון אנו במשטרת ישראל ואני כעומד בראשה, קראנו להקמת ועדת חקירה בלתי תלויה והדגשנו כי נשתף איתה פעולה בכדי שאירוע מהסוג הזה לא יחזור על עצמו במדינת ישראל. כך היה גם עם העברת כלל החומרים שהיו ברשותנו לוועדה, ועם שורה ארוכה של עדים שהופיעו בפני הועדה, וכך ימשיך להיות. משטרת ישראל רואה חשיבות רבה בעבודת ועדת החקירה הממלכתית בראשות כבוד השופטת בדימוס, הגברת דבורה ברלינר ואנו נכבד כל החלטה שתתקבל על ידה".

שבתאי הבהיר כי הוא לא מתכוון לפרוש מהמשטרה. "יחד עם שותפיי בסגל הפיקוד הבכיר, אמשיך להוביל את משטרת ישראל בתקופה המורכבת הזו, בדרך להשגת היעדים במאבק בפשיעה ובמלחמה בטרור, מתוך השליחות הגדולה שמובילה אותי ואת יתר המשרתים במשטרת ישראל", כתב באגרת.

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי מכתב אזהרה ועדת חקירה ממלכתית אסון מירון תשפ"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד