כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הגיעו לברכה מהרב ליאור

מקימים מפלגה: ראשי עוצמה יהודית נגד בן גביר

לאחר חבירתו ל'הציונות הדתית', פעילי הימין ברוך מרזל ומיכאל בן ארי נגד חברם איתמר בן גביר. השניים אינם שבעי רצון מהחיבור ורוצים להקים מפלגה חדשה | הבעיה: שניהם פסולים מריצה לכנסת בעקבות החלטת בג"ץ

מקימים מפלגה: ראשי עוצמה יהודית נגד בן גביר
בן ארי/בן גביר/מרזל צילום: פלאש 90

ראשי מפלגת 'עוצמה יהודית' מעוניינים להקים מפלגה חדשה, בעקבות אי שביעות רצונם מחברם חבר הכנסת איתמר בן גביר לאחר חבירתו לבלוק טכני עם מפלגת 'הציונות הדתית' של בצלאל סמוטריץ'.

לפי הדיווח ב'חדשות 12', פעילי הימין ברוך מרזל וחבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי, שהוצגו בעבר כמתמודדים מטעם 'עוצמה יהודית' לכנסת, שוקלים הקמת תנועה חדשה בעקבות חבירתו של בן גביר לסמוטריץ'.

בנוסף הם הלכו לרב דב ליאור, רב בכיר בציונות הדתית והמנהיג הרוחני של 'עוצמה יהודית', וביקשו את ברכתו. אם אכן יקימו מסגרת חדשה, זו תהיה מכה קשה לבן גביר שיאבד את הבייס שלו.

הבעיה העיקרית של מרזל ובן ארי היא ששניהם נפסלו לריצה לכנסת על ידי בית המשפט העליון בעבר, ויצטרכו לגייס דמויות חדשות כדי להתמודד לכנסת.

בן גביר הוציא תגובה בה כתב, "את הפרסום יזם פעיל ממורמר בתנועה שדרש להיות משובץ במקום השלישי כנציגו של ברוך, ולא קיבל את החלטת הנהלת התנועה שהוא אינו מתאים ואינו ראוי לכהן כחבר כנסת ומאז החליט הפעיל לנסות "לשרוף את המועדון" ולפגוע בכל דרך אפשרית בתנועה".

"אכן חבריי ברוך מרזל ומיכאל בן ארי לא פעילים עוד בעוצמה. אני מעריך אותם מאוד ומודה להם עד מאוד. תנועת כך לא קיימת ואני לא דוגל במשנתה. התקדמתי קדימה, תוך שאני זוכר לעצמי מאין באתי ולאן אני הולך ולא שוכח את תפקידי להילחם למען עם ישראל, ארץ ישראל, ותורת ישראל", כתב.

עוצמה יהודית ברוך מרזל מיכאל בן ארי איתמר בן גביר בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד