י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אבן שואבת בהר הזיתים

עשר שנים, ואלפים כבר נושעו בציון הרבי הקדוש

לפני עשר שנים כאשר החלה להתפרסם מפה לאוזן הסגולה הפלאית של הישועות המתחוללות בציונו של הרבי הקדוש משמרי אמונים זי"ע בהר הזיתים, איש לא העלה בדעתו כי הנהירה ההמונית תלך ותגדל ותיהפך להילולא הגדולה ביותר בהר הזיתים אחרי הילולות האור החיים זי"ע, וכיום מהוה מוקד משיכה לתפילת רבבות מכל החוגים והעדות מכל רחבי הארץ והעולם, גם השנה אלפים צפויים לפקוד את הציון לרגל ההילולא

עשר שנים, ואלפים כבר נושעו בציון הרבי הקדוש
הרבי משומרי אמונים זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

היערכות בקרב היהדות החרדית לכל שבטיו וגווניו, לקראת יום ההילולא העשירי הקרב ובא של הרה"ק, פועל ישועות בקרב הארץ, הרבי משומרי אמונים זי"ע בעל החוקי חיים, שזכינו ששכן בדורינו - דור אחרון האי צדיקא קדישא שהאיר את חשכת הגלות באורו הגדול והבהיר, ובכוח תורתו צדקותו וקדושתו רומם את קהל עדתו והלהיב לבבות ישראל לאביהם שבשמים, וצדיקי קמאי מהדור הקודם חרדו לשמו.

פרק מיוחד בחייו של כ"ק הרבי זצ"ל היה כח הברכה והישועה שראו בחצר קודשו באופן מופלא, כאשר כל היוצא מפיו התקיים במלואו, בבחינת 'צדיק גוזר והקב"ה מקיים', ויעידו על כך מאות סיפורים מסמרי שער מיהודים שנושעו מברכות קודשו בזש"ק רפואות זיווגים פרנסה וכדו', ישועות מעל לדרך הטבע שהרבי זצ"ל בכוחו הגדול השפיע ישועה.

צדיקי הדור הקודם גילו את כוחו הפלאי של הרבי לפעול מופתים, כמו ה'באבא סאלי' זי"ע שהיה שולח את הזקוקים לישועה, להיוושע בכח ברכותיו של הרבי משומרי אמונים זי"ע. גם גדולי הפוסקים חרדו לזכרו, וכפי שהיה נוהג תמיד גאב"ד קוממיות זצ"ל לומר לשומעי לקחו כי לרבי משומרי אמונים זי"ע יש כח בשמים לפקוד חשוכי בנים, שכן כך קיבל מפי גדולי ישראל, וכפי שקובע הרבי משומרי אמונים כך פוסקים בשמים.

הרבי זצ"ל בעצמו חודש לפני שחלה את חליו האחרון בעת שהגיעו אליו זוג להיפקד בדבר ישועה ורחמים, רמז להם ברורות שיהיה אפשר לבוא להזכיר בציון גם לאחר פטירתו והוא יענה.. כאשר הם לא הבינו על מה הוא רומז. חודש לאחמ"כ הבינו לדאבון לב את כוונתו והלכו להזכיר על הציון ובדיוק כמו שאמר קיבלו תשובה ברורה וישועה באופן מופלא.

לדאבון לב כל בית ישראל נתעלה האדמו"ר זצ"ל לשמי רום ביום ה' אלול תשע"ב, ועד מהרה נהפך מקום ציונו הקדוש לאבן שואבת לכל דורשי ישועות אשר באים ומעתירים בתפילה ומדליקים נר לעילוי נשמת הצדיק ונושעים באופן פלאי. וכפי שמובא בזוהר הקדוש כי צדיק שיש לו כח לפעול מופתים בחייו, הרי שלאחר פטירתו כוחו הולך וגדל 'יתיר מבחייוהי'.

לקראת יום ההילולא הקרב ובא כאשר המוני בית ישראל צפויים לעלות על הציון בהר הזיתים ולהעתיר בתחינה לישועת הכלל והפרט. התקיים ישיבת היערכות מיוחדת במפעל 'רחימא דאברהם' יחד עם 'מועצת בתי העלמין היהודיים' וכוחות הביטחון בכדי להיערך כראוי לקראת ההילולא הגדולה, ובין השאר הוחלט על תגבור האבטחה בכל תחומי ההר ובכבישי הגישה אליו, וכן בניית סככה ענקית לטובת המתפללים, חלוקת אוכל ושתיה קרה באוהלים מיוחדים, ועוד הכנות לוגיסטיות לקליטת ההמונים וגישה מיוחדת לנשים.

מערך הסעות מתוגבר מירושלים ביום רביעי בלילה מ- 21:00 בערב עד 12 בלילה כל חצי שעה, וביום חמישי מ-10 בבוקר כל שעה עגולה, ומהשעה 13:00 כל עשרים דקות, מסלול ההסעות מרח' מלכי ישראל (מול באיאן), ירמיהו, בר אילן, שמואל הנביא, כיכר זוועהיל להר הזיתים, ויתוגבר לפי הצורך, אודות לסיוע מיוחד מאחד שראה ישועה פלאית בציון ההסעות בחינם!

'מה כאן עומד ומשמש אף שם עומד ומשמש', וכפי שהבטיח הרבי הקדוש זצ"ל כי ביום הילולא מחויבים בשמים למלאות את כל בקשות הצדיק, וביום זה עומד על קברו ו"מפזר" מתנות ופועל ישועות!, זכותו יגן עלינו ובעדינו להיוושע בדבר ישועה ורחמים, בני חיי ומזוני רויחי, וכל טוב בכל הענינים.

שומרי אמונים הילולא הר הזיתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד