ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
אלימות ללא גבולות

ארה"ב: ילד בן 12 נעצר לאחר שירה בתלמיד בן 13

ילד בן 12 נעצר לאחר שירה בתלמיד בן 13 בקליפורניה. התלמיד הפצוע הובהל לבית חולים באזור במצב יציב. בית הספר פונה בעקבות הירי ותלמידים נשלחו הביתה

ארה"ב: ילד בן 12 נעצר לאחר שירה בתלמיד בן 13
אילוסטרציה צילום: יח"צ

ירי מזעזע בארה"ב, ילד בן 12 ירה בילד בן 13 באקדמיית מדיסון פארק, בית ספר לכיתות ו' עד י"ב במזרח אוקלנד קליפורניה בסביבות השעה 13:30 ביום שלישי, כך מסרה המשטרה. שוטרים שהגיעו לאחר דיווחים על ירי בבית הספר מצאו ילד בן 13 עם פצעי ירי והבחינו בילד בן 12 בורח. כך אמר מפקד משטרת אוקלנד במסיבת עיתונאים.

שוטרים תפסו את הילד הצעיר ולקחו אותו במהירות למעצר, הם גם מצאו את כלי הנשק שבהם נעשה שימוש, כך דווח ה'ניו יורק פוסט'. "עצוב אפילו לחשוב שילד יביא אקדח לבית הספר", אמר דובר המשטרה לרון ארמסטרונג. "אף הורה לא רוצה לשלוח את ילדיו לבית הספר, ואז יקראו לו ויגידו לו שהילד שלך נורה. זה הדבר הכי גרוע שאתה יכול לשמוע".

התלמיד הפצוע הובהל לבית חולים באזור במצב יציב. עדיין לא ברור אם הילד בן ה-12 הוא תלמיד באקדמיית מדיסון פארק, שבה יש כ-750 ילדים. בית הספר, השוכן בשכונת סוברנטה פארק, פונה בעקבות הירי ותלמידים נשלחו הביתה.

דובר המשטרה ארמסטרונג דיבר במסיבת עיתונאים על זרם אלימות בנשק לאחרונה באוקלנד, כולל הירי בבית הספר. לדבריו, שישה בני אדם נהרגו בארבעה ימים ברחבי העיר. "אני חושש שהקהילה שלנו נהיית אדישה מההתנהגות הנוראית הזו", אמר ארמסטרונג. "למרבה הצער, אלימות נשק משפיעה גם על בתי הספר שלנו".

ארה''ב ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד