כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לאחר הפינוי

הרבנים הגיעו לחזק את המאחז: "שומרים על ארץ ישראל"

שעות בודדות לאחר ההרס הקשה שהתרחש אמש ברמת מגרון, הגיעו שורת רבנים מיישובי בנימין לחזק את תושבי המקום: "שטח אסטרטגי מאין כמוהו - קוראים לעם ישראל לתמוך בתושבי הגבעה ולקבל מהם רוח של אהבת הארץ"

הרבנים הגיעו לחזק את המאחז: "שומרים על ארץ ישראל"
חיזוק הרבנים ברמת מגרון צילום: ללא

תמיכה רבנית רחבה ברמת מגרון: שעות בודדות לאחר ההרס שהתרחש אמש (שלישי) ברמת מגרון שבבנימין - במהלכו הרסו כוחות משטרה את בתיהם של שלושת משפחות הגבעה, הגיעו לגבעה במהלך הערב שורת רבנים מיישובי בנימין הסמוכים כדי לחזק את תושבי המקום.

בין הרבנים שהגיעו לגבעה, נמנים הרב שלמה וייצן רב הישוב פסגות, הרב אוהד קרקובר רב הישוב כוכב השחר, הרב אוריאל ספז רב הישוב כוכב יעקב והרב אריאל בראלי רב הישוב בית אל.

"הגבעה ממוקמת במקום אסטרטגי וחשוב", אמר הרב בראלי. וסיפר כי "מי שעומדן מאחורי מסעות ההרס הם ככל הנראה מועצות הכפרים הערבים מסביב והרשות הפלסטינית, שהגבעה היא כמו עצם בגרון עבורם".

הרב הוסיף ושיבח את תושבי הגבעה: "יושבים כאן יהודים שאוהבים את הארץ, רועים את צאנם בארץ ומצליחים לשמר בידים יהודיות כ2500 דונמים.
אני קורא לעם ישראל לבוא ולהיות שותף, ולתת מהלב שלו ומהכיס שלו לתקומת ארץ ישראל", אמר הרב בראלי.

הרב וייצן הצטרף לדבריו של הרב בראלי, והדגיש כי מדובר לא בסתם שטח חשוב אלא בגבעה הממוקמת ממש בסמוך לכביש 60 שהינו הכביש המרכזי ביהודה ושומרון. הגבעה שומרת על שטח שנמצא ממש על כביש 60.

הרב ספז ביקש לחזק אף הוא את תושבי הגבעה, ואמר כי "ככל שיש יותר התנגדות למקום, זה סימן משמיים שהמקום הזה הוא חשוב לנו".

"הנערים שלנו, הבנים שלנו לצערנו הולכים לעיר, הולכים למחנה יהודה. חבל, תשלחו אותם לפה! פה הם ייבנו רוחנית, גשמית, כל הכוחות ילכו למקום נכון. רבותי! לא דווקא תושבי יהודה ושומרון, תושבי כל ארץ ישראל שלא זוכים בגופם צריכים לבוא לעשות פה לילות, להצטרף לבנייה, לשלם מכיסם. אנשים הולכים להופעה של אברהם פריד משלמים כמה מאות שקלים- הכסף הזה הולך ונעלם. לעומת זאת, הכסף שייכנס פה - הוא לא הולך! כי מה שמשקיעים בקדושה, זה לא הולך! זה זרעים שנטמעים באדמה, ככל שיותר זרעים יזרעו- כך יותר שתילים יגדלו.
הבה נתחזק בעד עמנו ובעד ערי אלוהינו", הוסיף הרב ספז.

רמת מגרון רבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד