כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
פה מפיק מרגליות

בד"ה: רבי ציון הצדיק מצפת הלך לעולמו

אבדה קשה לקהילה החרדית בצפת עם פטירתו של הרה"ח הצדיק רבי ציון שוען זצ"ל, מחשובי חסידי ברסלב שהלך לעולמו בגיל 69. הלוויתו התקיימה בצהריים בבית העלמין בעירו

בד"ה: רבי ציון הצדיק מצפת הלך לעולמו
הרה"ח רבי ציון שוען זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מהעיר צפת הגיעה היום (רביעי) הבשורה המעציבה על פטירתו של הרב החסיד הצדיק רבי ציון שוען זצ"ל, מחשובי חסידי ברסלב בצפת והוא בן 69 בפטירתו. 

מצעירותו התקרב לרבי נחמן מברסלב ומאז דבק בתורתו והגיע להתגורר בעיר צפת שם היה לאחד מדמויות ההוד של העיר ושל קהילת ברסלב. 

היה אדם מיוחד תלמיד חכם, שקם כל יום בחצות והיה מתפלל עם הנץ החמה, תפילתו הייתה לשם דבר, והכל בצניעות ובצדי דרכים. הייתה לו בקיאות מדהימה בש"ס ובפוסקים, וכן בתורת רבי נחמן. כל היום היה לומד בבחינת לא פסיק פומיה מגירסא. היה איש אמת שלא החזיק מעצמו.  

היה דבוק ברבני ברסלב ותלמיד מובהק של הגאון הצדיק רבי אלעזר מרדכי קעניג זצ"ל, ממנו דלה את תורתו, ולאחר מכן אצל אחיו יבלחט"א המרא דאתרא הגאון רבי אפרים קעניג.  

בכל ליל שבת היה מתפלל בבית המדרש אלקבץ שם היה מוסר שיחת חיזוק אחרי קבלת שבת. היה פה מפיק מרגליות שכולם נהנו ממנו, היה חוזר על דרשותיו של מורו ורבו הרב קעניג בשיעורו הקבוע שנמסר מידי שבת. 

זכה והקים משפחה לתפארת בעיר צפת.

הלוויתו התקיימה היום בצהריים בבית העלמין בצפת שם נטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

צפת חסידות ברסלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד