כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הטיל אימה על נשות העיר

בני ברק: השודד הסדרתי הכה שוב - ונעצר

תושב שכונת פרדס כץ בבני ברק נעצר, זמן קצר לאחר שביצע שוד נוסף של אישה בעיר | בתקופה האחרונה אירעו מספר שודים ברחבי העיר | כל הפרטים

בני ברק: השודד הסדרתי הכה שוב - ונעצר
זירת השוד צילום: חדשות בני ברק

אחרי שורה של שודים בעיר בני ברק בתקופה האחרונה - האם התופעה שהסעירה את עיר התורה והחסידות הגיעה לסיומה? הערב (רביעי) נעצר חשוד שככל הנראה ביצע את השודים האחרונים. החשוד נעצר בביתו בשכונת פרדס כץ בעיר ונבדק האם הוא עומד מאחורי המקרים. גם האופנוע איתו ככל הנראה בוצעו השודים נתפס.

מעצרו של החשוד הגיע שעה קלה לאחר ששוד נוסף התבצע במרכז העיר: אישה שצעדה ברחוב עזרא פינת כהנמן, נשדדה ע"י אלמוני שחטף את התיק מידה - ונמלט על אופנוע. כוחות משטרה מתחנת בני ברק ומתנדבי ארגון 'השומרים' פעלו במהירות וזמן קצר לאחר מכן, כאמור, נעצר החשוד.

השודד הסדרתי שהטיל אימה על נשות העיר בני ברק פעל ברחבי העיר ללא כל הפרעה. לרוב השוד התבצע באותה השיטה: החשוד הגיע עם אופנוע, חטף תיק או תכשיט מאישה שצועדת לבדה ונמלט.

השודד הסדרתי פעל בעיקר ברחוב בארי בעיר וברחובות הסמוכים לו. ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הימים האחרונים, מאז שאירע השוס הראשון, פעלו חוקרי ובלשי תחנת המשטרה בבני ברק ומתנדבי ארגון השומרים במטרה להביא למעצרו של החשוד, תוך ביצוע מעקבים ושימוש באמצעים טכנולוגיים.

שוד נשים אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד