י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לתת להם צ'אנס

עזרה דחופה ל-68 יתומים המתחתנים בחודש אלול

בחודש אלול מתחתנים 69 יתומים ויתומות, הזקוקים לעזרה וסיוע • אחרי הכאב, הדכדוך, השכול והיתמות, הם סוף סוף מקימים בית משלהם שבו יהיו גם אבא וגם אמא • אנחנו חייבים לעזור להם, לתת להם צ'אנס לחזור לנורמליות

עזרה דחופה ל-68 יתומים המתחתנים בחודש אלול
הגרי"ג אדלשטיין צילום: יח"צ

קרן עזרה הוקמה בדחיפות לטובת 68 יתומים ויתומות המתחתנים בחודש אלול תשפ"ב, וזקוקים לעזרה וסיוע כדי שיוכלו להיכנס תחת חופתם בלב רגוע ובבגדים מכובדים כמו כל חתן וכלה שזכו שהוריהם יובילו אותם אל החופה.

68 היתומים והיתומות המתחתנים בחודש אלול כבר שכחו, או לא ידעו בכלל איך נראה בית שבו יש גם אבא וגם אמא. הם כולם איבדו אב או אם.

היתמות היא חוויה קשה מאוד. לא בכדי מציינת התורה כמה וכמה פעמים שיש לעזור ליתומים ולהימנע באופן מיוחד מלפגוע בהם חלילה. הגעגוע לחיבוק של אמא, חוסר הביטחון שנובע מהעדר אב, משפיעים עמוקות על הילדים. הבתים שלהם מתנהלים בצליעה, בצורה לא טבעית, כי אחד ההורים נפטר ל"ע.

עכשיו הם זוכים להתחתן ולהקים בתים חדשים בישראל בסייעתא דשמיא. בתים בריאים ושלווים, שבהם יש גם אבא וגם אמא...

אבל כדי להתחתן הם זקוקים לדחיפה אחרונה של עזרה וסיוע. עוד מענק כספי אחרון שיאפשר להם לקנות את הבגדים הנאים והמכובדים כמו כל חתן וכלה שכן זכו שאביהם ואימם יובילו אותם אל מתחת לחופה.

כדי להתחתן הם צריכים את העזרה שלנו, את הלב שלך! את התרומות הקטנות והגדולות שכולנו נתרום, כדי לתת להם את הכח ואת היכולת לצעוד אל החופה כשהלב מתרחב בשמחה ובהתרגשות, וכשהם יודעים שאבא ואמא משקיפים עליהם בעיניים דומעות, אם מירכתי במת החופה, ואם במבט משקיף מלמעלה, יחד עם הסבים והסבתות שנפטרו ושיורדים לראות את צאצאיהם מקימים בית חדש בישראל.

לחצו כאן כדי לסייע ליתומי חודש אלול, ולהרוויח 68 סניגורים שילוו אתכם בימים הנוראים>>>

יתומים אלול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד