א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
לאחר מחלה קשה

אבל בחב"ד: השליח הראשי בהרצליה הלך לעולמו

הרב ישראל (רלי) הלפרין ז"ל השליח הראשי, ורב קהילת חב"ד ליובאוויטש בהרצליה הלך לעולמו בגיל 66 לאחר מחלה קשה וממאירה בשנים האחרונות. הלוויתו הערב בהרצליה

אבל בחב"ד: השליח הראשי בהרצליה הלך לעולמו
הרה"ח רבי ישראל (רלי) הלפרין ז"ל צילום: עדכוני חב"ד

ברוך דיין האמת: היום התקבלה הידיעה המעציבה והמרה על פטירתו של הרה"ח רבי ישראל (רלי) הלפרין ז"ל השליח הראשי של חב"ד בהרצליה, לאחר שחלה במחלה הקשה והנוראה והוא בן 66 בפטירתו. 

המנוח ז"ל נולד בט"ו ניסן תשט"ז בנתניה, והתקרב בצעירותו לחסידות חב"ד, תוך שהחל לפעול בעיר הולדתו. לאחר נישואיו השתלב בפעילות צעירי אגודת חב"ד, והיה מראשוני מארגני התהלוכות בל"ג בעומר בשנת תש"מ ברחבי הארץ.

היה חסיד ומקושר בלב ונפש לרבי מליובאוויטש זצ"ל, ניהל את בית חב"ד בהרצליה ביד רמה, וקירב אלפים לאביהם שבשמים במשך ימי חייו. שימש ברבנות בית הכנסת המרכזי בשכונת נווה עמל, הקים קהילה המונה קרוב למאתיים משפחות, שישה בתי כנסת, עשרה בתי חב"ד, ושורה של מוסדות קהילתיים.

בשנת תשנ"ג ניהל את 'המטה לשלום העם והארץ' של צעירי חב"ד המרכז את הפעילות החב"דית בנושא שלימות הארץ. היה אוהב את הבריות ומקרבן לתורה. 

באופיו הנלהב והנמרץ, היה מגייס את חסידי חב"ד בכל רחבי הארץ לעסוק במבצעים של הרבי, ופיקד על כמה מהפעולות הכי גדולות של חב"ד ליובאוויטש בארץ הקודש. לאחר שנאבק במחלה הקשה והנוראה במשך כמה שנים ומצבו הידרדר הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

הערב הייתה אמורה להתקיים בכפר חב"ד עצרת תפילה וזעקה, לרפואתו השלימה אך לדאבון לב הוא החזיר את נשמתו המזוככת ביסורים לבוראה.

מסע הלוויה תצא הערב בשעה 21:00 מביתו ברחוב אחד העם 53 בהרצליה משם לבית חב"ד ברחוב העצמאות 37, ומשם לבית העלמין הישן ברחוב פינסקר בהרצליה שם ייטמן.

עיריית הרצליה תעמיד אוטובוסים מבית חב"ד ברח' העצמאות 37, לבית העלמין הישן, לבקשת הרב, רק מי שטבל במקווה יוכל לשאת המיטה. מבקשים מהקהל לכבד את רצונו.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

חב"ד הרצליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד