כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הפיגוע סמוך לחברון

"לא היססתי ונטרלתי": הלוחם שחיסל את המחבל משחזר | תיעוד

"לא היססתי ונטרלתי את המחבל", סיפר הלוחם שמנע פיגוע גדול יותר ביום שישי | מפקד החטיבה המרחבית יהודה: "הלוחם שנטרל את המחבל וסיפק מענה רפואי מציל חיים לחברו פעל בצורה מיטבית ואני מברך אותו על כך"

"לא היססתי ונטרלתי": הלוחם שחיסל את המחבל משחזר | תיעוד
הלוחם משחזר צילום: דובר צה"ל
הלוחם שחיסל את המחבל בפיגוע הדקירה ביום שישי סמוך לחברון, שיחזר את הרגעים הדרמטיים. "לא היססתי ונטרלתי את המחבל. כחובש הענקתי טיפול רפואי מציל חיים לסמל הצוות שלי", סיפר רב-טוראי מ', לוחם וחובש בגדוד צבר, שנטרל את המחבל בפיגוע הדקירה.
בפיגוע שאירע על כביש 60, סמוך לקריית ארבע, נפצע חייל נפצע באורח בינוני. המחבל נורה ונוטרל, מותו נקבע במקום. הפצוע טופל בשטח ופונה לבית החולים בירושלים. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים יחד עם כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם חייל כבן 20 במצב בינוני כשהוא בהכרה מלאה.
 
 
מפקד החטיבה המרחבית יהודה, אלוף-משנה ישי רוזליו אמר: "כחלק ממשימת הגנת הציר בערב שבת, צמד לוחמים תגבר את ציר 60 לאבטחת העוברים ושבים. הלוחם שנטרל את המחבל וסיפק מענה רפואי מציל חיים לחברו פעל בצורה מיטבית ואני מברך אותו על כך. בנוסף אני רוצה לאחל החלמה מהירה ללוחם שנפצע, גדוד צבר וחטיבת יהודה ימשיכו לפעול לסיכול טרור בגזרה".
פיגוע קרית ארבע חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד