כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אחרי הבשורה הקשה

לצד המפכ"ל: השוטר שחלה ליווה את בנו לבית הספר

מצבו של איגור אולייניק, שוטר במחוז חוף, הלך והידרדר לאחר שחלה בסרטן | כשהגיע אליו המפכ"ל לביקור בבית החולים, סיפר לו איגור על חלומו - ללוות את בנו בתחילת שנת הלימודים | הליווי המרגש יצא אל הפועל, ובמשטרה החליטו לממן לשוטר תרופה ניסיונית

לצד המפכ"ל: השוטר שחלה ליווה את בנו לבית הספר
איגור עם בנו והמפכ"ל צילום: דוברות המשטרה
לפני כשנה התבשר איגור אולייניק, שוטר במחוז חוף, בבשורה המרה כי חלה במחלת הסרטן. לאיגור ולאשתו, שוטרת אף היא, שני ילדים קטנים והם מתגוררים בעיר עכו. 
לאחרונה הודיעו הרופאים לאיגור כי נותרו לו מספר שבועות לחיות. לפני כחודש החל מצבו להידרדר, הוא השיל ממשקלו כ-20 ק"ג ואושפז בבית החולים. 
 
 
המפכ"ל, רנ"צ קובי שבתאי, שמע על סיפורו של השוטר והגיע לבקר אותו בבית החולים. במהלך הביקור סיפר איגור למפכ"ל על חלומו הפשוט: להספיק ללוות את בנו ניקיטה, שעולה לכיתה א' בתחילת שנת הלימודים. המפכ"ל לא היסס והודיע לו  כי הוא יצטרף לליווי.
 
 
אשתו של איגור, ולרי, סיפרה שמאז "איגור מחזק שרירים ונחוש להיות לצד ניקיטה ביום הראשון ללימודים שהוא כל כך חשוב לעולים לכיתה א'. גם ניקיטה שהתרגש מאוד מכך שאביו והמפכ"ל ילוו אותו לא הצליח להירדם כמעט כל הלילה לפני החזרה ללימודים".
 
 
כשהוא מלווה בהוריו ולצידם המפכ"ל, מפקד מחוז חוף וקציניו וראש אגף סי"ף, הגיע ביום חמישי האחרון הבן ניקיטה לבית הספר. לאיגור היה חשוב אחרי תקופה ארוכה ללבוש שוב את מדי המשטרה. בד בבד, על רקע הליווי המרגש, במשטרה החליטו לממן לאיגור תרופה ניסיונית שתסייע לשפר את מצבו. 
 
שוטר מחלת הסרטן קובי שבתאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד