כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לא בפעם הראשונה

90 אנשים הורעלו לאחר שאכלו פלאפל; המסעדה נסגרה

90 אנשים בעיראק קיבלו הרעלת מזון לאחר שאכלו פלאפל במסעדה מקומית במחוז מיסאן שבדרום המדינה. הרשויות פתחו בחקירה עם האחראים על המסעדה לבירור סיבת ההרעלה. בעיראק דווח, כי עד לסיום החקירה סגרו הרשויות את המסעדה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: עליזה עליון

מנות פלאפל גרמו להרעלת מזון לכ-90 בני אדם במחוז מיסאן בעיראק, בתקרית השנייה מסוגה במחוז בתוך פחות משנה. מקורות במשטרת מיסאן, בדרום עיראק , אמרו כי "נרשמו כ-90 מקרים של הרעלה כתוצאה מאכילת ארוחות פלאפל ממסעדה פופולרית במחוז אל-מג'ר אל-כביר, והפצועים הגיעו לבתי חולים כדי לקבל טיפול".

לטענת אותם מקורות, "מצבם של רוב הפצועים טוב ורובם שוחררו מבתי חולים, הרשויות פתחו בחקירה עם האחראים על המסעדה לבירור סיבת הרעלה". בעיראק דווח, כי עד לסיום החקירה סגרו הרשויות את המסעדה. על פי הדיווח, לאחר שאכלו פלאפל, הם סבלו מהקאות, כאבי בטן ושלשולים.

לגבי הסיבה להרעלת הפלאפל, רופא ששוחח בעילום שם עם 'סקיי ניוז' ייחס את ההרעלה באבחון ראשוני להימצאות וירוסים וחיידקים מדבקים בגלל חוסר היגיינה.

לפני כשנה באותו המחוז הורעלו גם כן ממנת פלאפל 250 אנשים ואדם אחד מת. גורמים בעיראק מעדכנים שרוב המורעלים הפעם במצב טוב בניגוד לפעם הקודמת.

פלאפל עיראק הרעלה בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד