כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"הוא מאוד גמיש"

קושנר: "טראמפ חושב להתמודד שוב לנשיאות ב-2024"

חתנו של הנשיא לשעבר טראמפ, טוען שמלחמת אוקראינה לא הייתה מתרחשת אם חמיו עדיין היה נשיא. ג'ארד קושנר חתנו של הנשיא לשעבר, אמר שדונלד טראמפ שוקל להתמודד לנשיאות ב-2024 כי הוא "שונא לראות מה קורה במדינה". הוא אמר כי אם זה יקרה הוא יתמוך בנשיא לשעבר

קושנר: "טראמפ חושב להתמודד שוב לנשיאות ב-2024"
ג'ארד קושנר עם חותנו הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

"דונלד טראמפ חושב לרוץ שוב לנשיאות ב-2024", כך אמר חתנו ועוזרו לשעבר. ג'ארד קושנר אמר שטראמפ שוקל להתמודד לנשיאות כי הוא "שונא לראות מה קורה במדינה".

קושנר אמר בראיון ל'סקיי ניוז', אמר חמו שאל אותו לגבי התמודדות נוספת לנשיאות. קושנר, נשוי לבתו של טראמפ איוונקה טראמפ ושימש כיועצו של הנשיא לשעבר, אמר כי הוא 'מעדיף לא להיכנס' למה שהנשיא לשעבר ביקש ממנו, אך הוסיף: "בעיקרון, אני יודע שהוא כמובן חושב על זה, הוא שונא לראות מה קורה בארץ".

הוא טען שאם טראמפ היה נשיא עכשיו, במקום ג'ו ביידן, הפלישה של רוסיה לאוקראינה "לעולם לא הייתה מתרחשת". כשנשאל מתי טראמפ עשוי לקבל החלטה על ריצה נוספת לנשיאות, קושנר אמר: "אף אחד לא יכול לדבר בשמו". כשנשאל שוב אם טראמפ לא פוסל ריצה לנשיאות לשנת 2024, הוסיף קושנר: "עם טראמפ קשה לשלול שום דבר, הוא מאוד גמיש".

קושנר גם דחה את חשיבות הפשיטה של ​​ה-FBI על מעונו של טראמפ במאר-א-לאגו, שמצאה יותר מ-100 מסמכים מסווגים בבית פלורידה, כ"נושא של ניירת". הוא אמר: "אני חושב שזה משהו ששוב, זה נראה כאילו זה נושא של ניירת שהיה צריך להיות מטופל בין משרד המשפטים לטראמפ. אני לא יודע מה הוא לקח או מה הוא לא לקח, אבל אני חושב שכרגע אנחנו מסתמכים על הדלפות לתקשורת".

בראיון נוסף לערוץ "ניוזמקס" אמר קושנר " אם זה יקרה והוא יתמודד לנשיאות, אני אתמוך בו, אנחנו משפחה, ומשפחה צריכה לתמוך".

דבריו של קושנר שודרו לאחר שטראמפ פתח במתקפה על הנשיא ביידן, וכינה אותו 'משוגע' ושאל אם הוא 'סובל מדמנציה בשלב מאוחר' לאחר שהנשיא טען שהוא "איום על הדמוקרטיה".

הנשיא לשעבר אמר לעמיתיו הרפובליקאים בחודש שעבר כי "הגיע הזמן" שהוא יפרסם הודעה רשמית לגבי רצונו לרוץ לבית הלבן. טראמפ אמר שהוא מאמין ש"אנשים ישמחו מאוד" מהחלטתו, תוך שהוא ציין שאמריקה "איבדה הכל בהנהגתו של ביידן".

ג'ראד קושנר דונלד טראמפ בחירות בארה"ב ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד