י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
להיות חכם ולא צודק

קריאה לאבי מעוז: כשאח נגד אח - המנצח תמיד מפסיד //דעה

מפלגת נעם נשארה מחוץ לאיחוד בין סמוטריץ' לבן גביר, לא ניכנס עכשיו למה זה קרה, כי זה לא רלוונטי. המשמעות של נעם בחוץ וזריקת 10,000 קולות פחות או יותר לפח, זה הפסד של קולות שיכולים לעשות את ההבדל בין ממשלה ימנית ששולטת, לבין ממשלה בראשות לפיד עם 90 ח"כים, ו-30 נורווגים

 קריאה לאבי מעוז: כשאח נגד אח - המנצח תמיד מפסיד //דעה
אבי מעוז צילום: ערוץ כנסת

מפלגת נועם מחוץ להסכם שנחתם בין בצלאל סמוטריץ לבין איתמר בן גביר, הסיבה לכך לא רלוונטית, התוצאה רלוונטית מאוד, מפלגת נועם מאיימת להתמודד לבד גם במחיר זריקת אלפי קולות לפח, הימור שלי, אם נעם תרוץ לבד, יצביעו לה בין 2500 ל-5,000 אנשים, אם מפלגת נעם תיכנס למפלגה קיימת היא יכולה למקסם את הקולות שלה באזור ה-10,000 קולות, אולי קצת יותר.

יו"ר המפלגה אבי מעוז, שאני בטוח שרוצה את טובת הימין, מאיים לרוץ לבד, זכותו המלאה לעשות זאת, אך הוא אמר שאם הציונות הדתית שווה 12 מנדטים כמו בסקרים, אז שמקום 6 יזוז למקום 11, והוא ייכנס למקום 6. וכאן הבן שואל, אם הסקרים נותנים 11-12 מנדטים לציונות הדתית בלי נעם, אז למה נעם לא לוקחת את מקום 11? הרי לטענת המפלגה היא שווה לפחות מנדט (על פי טענת מעוז שרוצה מקום 6).

אני מבין את הזעם של נעם, את הכעס של אבי מעוז, אני רואה שיש לו ציבור גדול שהולך אחריו. אבל אם לא תקום ממשלה ימנית, את כל התוכניות יוכל אבי מעוז לגנוז לעולמי עד. אותי בצבא לימדו להיות חכם ולא צודק, מה לעשות, אנשים לא יכולים להילחם בהכל, אנשים צריכים לבחור את המלחמות שלהם, אבי מעוז אני פונה אליך כי אתה אדם חכם, אתה יודע שאם הימין לא יקים ממשלה לא משנה כמה מנדטים יהיו לציונות הדתית, ליהדות התורה, לש"ס או לליכוד, ואתה גם יודע שאם תקום ממשלה ימנית ואתה לא תהיה חלק ממנה, אתה עדיין תוכל לקדם דברים שחשובים לך דרך אנשים אחרים.

תוכל לקדם זאת דרך הציונות הדתית, או דרך יהדות התורה, יש אפשרות שהמפלגה שלך תתמוך במפלגה חרדית, בתמורה להתחייבות רבנים לקדם דברים שחשובים למפלגת נעם, יש עוד דרכים שאפשר לקדם את הדברים שעליהם נעם נלחמים, בריצה לבד שאולי תביא בין 5,000 ל-10,000 קולות כדי להוכיח שהמפלגה שווה, לא תרוויח כלום, כשאח נגד אח המנצח תמיד מפסיד.

אבי מעוז אני פונה אליך כי הערכים של המחנה הלאומי חשובים לא רק לי אלא גם לך, אם תרוץ לבד ותוכיח שאתה שווה אפילו 20 אלף קולות, אבל לא תוקם ממשלה ימנית בגלל הקולות הללו שיהיו חסרים לה, זה יהיה מאוחר מדי, גם אם אתה מאד צודק, ההבדל בין ממשלה ימנית עם 120 ח"כים ששולטים, לבין ממשלה עם 90 ח"כים ו-30 נורווגים שאין להם דעה עצמאית כי הם יכולים לעוף מהכנסת בכל רגע, הוא הבדל גדול של אחריות או חוסר אחריות.

אבי מעוז מפלגת נעם בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד