ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
פרשת המסמכים המסווגים

מול אלפי תומכים, טראמפ כינה את הנשיא ג'ו ביידן: "אויב המדינה"

בעצרת בחירות הראשונה שלו מאז שה-FBI ערך חיפוש באתר הנופש שלו בפלורידה אחר תיקים רגישים, אמר הנשיא לשעבר טראמפ לאלפי תומכיו, כי החיפוש באחוזתו הוא "אחד ממקרי השימוש בכוח המזעזעים ביותר של ממשל כלשהו בהיסטוריה האמריקאית"

מול אלפי תומכים, טראמפ כינה את הנשיא ג'ו ביידן: "אויב המדינה"
דונלד טראמפ צילום: unsplash

בנאום מול אלפי תומכים בווילקס-באר, פנסילבניה, הנשיא לשעבר טראמפ האשים את הנשיא הנוכחי ביידן בשימוש ב-FBI נגדו. הפשיטה הייתה "אחד ממקרי השימוש בכוח המזעזעים ביותר של ממשל כלשהו בהיסטוריה האמריקאית", טען טראמפ. טראמפ הגיע לפנסילבניה כדי לקדם שני מועמדים רפובליקנים.

ד"ר מהמט עוז מתמודד לסנאט האמריקני, וסנאטור המדינה דאג מאסטריאנו שנמצא במרוץ להיות המושל הבא של פנסילבניה. שניהם דיברו רק בקצרה כמו תמיד, העצרת במוצאי שבת הייתה באמת על אדם אחד, של טראמפ.

טראמפ, דיבר בחלק הראשון של הנאום בן כמעט שעתיים על החיפוש של ה-FBI בתחילת החודש שעבר בביתו. סוכני FBI שערכו את החיפוש מצאו עשרות תיקיות ריקות שסומנו כמסווגות, ותיקים סודיים ביותר נמצאו במשרדו האישי. מלבד הפשיטה, הנשיא לשעבר חזר לנושאים מוכרים בעצרת בפנסילבניה, טענות שהבחירות ב-2020 נגנבו ממנו, התקפות על יריבים במפלגה הדמוקרטית והבטחות "להציל את המדינה שלנו".

טראמפ טען כ"הנאום של ביידן בשבת היה הכי מעורר שנאה ומפלג שאי פעם נשא נשיא אמריקאי". הוא אמר על הנשיא ביידן כי "הוא אויב המדינה. אתם רוצים לדעת את האמת? אויב המדינה זה הוא", פסק טראמפ.

"אנחנו הולכים לקחת בחזרה את אמריקה ולהחזיר את אמריקה", אמר טראמפ. "והכי חשוב, אנחנו הולכים לקחת בחזרה את הבית הלבן".

דונלד טראמפ ג'ו ביידן חוקרי FBI פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד