ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

כתב אישום: לווה כספים ונסחט באיומים

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד שני תושבי ג'לג'וליה, בגין סחיטה באיומים של אדם שלווה מהם כספים, כשהם מציגים את עצמם כשליחים של עודה כוטייר

כתב אישום: לווה כספים ונסחט באיומים
ספירת שטרות צילום: מתוך הסרטון

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד עבד אל לטיף עודה (26) ועלאי עודה (21) מג'לג'וליה, בגין סחיטה באיומים של אדם שלווה מהם כספים, כשהם מציגים את עצמם כשליחים של עודה כוטייר.

מכתב האישום שהגיש עו"ד עומרי גיל עולה כי על רקע מצוקה כלכלית, פנה המתלונן לב.ב שהכיר לו את עבד אל לטיף, מלווה בריבית, ממנו לווה בתוך כחודשיים עשרות אלפי שקלים. כחודש ממועד לקיחת ההלוואה, ולאחר שהתקשה לאתר את עבד אל לטיף כדי להשיב לו את הכספים, איחר המתלונן בתשלום, ועבד אל לטיף החל לדרוש סכומי כסף גבוהים של ריבית עבור כל יום איחור בהחזר הכספים. כחלק מניסיונותיו להשיב את כספי ההלוואה, המתלונן מסר לעבד אל לטיף כלי רכב ואף ביקש להעביר לו את מלוא הסכום, אך הוא סירב לקבל את הכספים ויחד עם עלאי עודה דרש ממנו ריבית מוגדלת תוך שהוא קוצב לו זמנים.

במפגשים שהתקיימו בין השניים בחודשים האחרונים, איים הנאשם על המתלונן באומרו בין היתר כך: "אם לא תשלם, אנשים אחרים מהמשפחה ישלמו על זה ואם אתה לא מכיר אותנו, אתה תכיר אותנו, אתה יודע למי אנחנו שייכים ומי אחרינו, אתה יודע מי הגב שלנו". בהזדמנויות אחרות איים עליו כי יפגע באשתו, בילדיו, ישרוף את מכוניתו וירה בו, ובשני מועדים אף הגיעו הנאשמים ואנשים מטעמם לביתו של המתלונן. בפעם הראשונה זרקו אבנים לעבר ביתו של המתלונן, ובפעם השנייה, ירו 8 כדורים לעבר מכוניתו של המתלונן ושל שכנו.

לאחר מעצרם של השניים, סיפר המתלונן כי ב.ב. שערך את ההיכרות בינו לבין הנאשמים, סיפר לו שהתקשרו אליו ואמרו לו "שכוטייר עודה ביקש שיסגור את הסיפור".

 

סחיטה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד