כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הסתובב חמש שעות

לא ידע לנחות: נעצר לאחר שלקח מטוס ואיים להתרסק

עובד בשדה התעופה שידע להמריא אך לא לנחות גנב בשבת מטוס קטן ואיים לרסק אותו על סניף וולמארט. הוא הסתובב במעגלים במשך חמש שעות, לבסוף נחת בשלום בשדה שבו עצרה אותו המשטרה

לא ידע לנחות: נעצר לאחר שלקח מטוס ואיים להתרסק
המטוס מעל וולמארט צילום: צילום מסך

קורי וויין פטרסון, בן 29, המריא עם מטוס קטן שגנב בשבת בבוקר במיסיסיפי ארה"ב, הוא איים להתרסק איתו, אך לבסוף נחת. קווין שעבד בשדה התעופה גנב בשבת מטוס קטן ואיים להתרסק אותו על סניף של רשת וולמארט, הוא הסתובב במשך חמש שעות מעל מיסיסיפי, הוא סיים את הטיסה בשלום בשדה שבו נעצר ע"י המשטרה.

קורי וויין פטרסון, בן 29, לא נפצע לאחר הנחיתה הקשה, הוא נחת זמן קצר לאחר שפרסם הודעת פרידה להוריו ולאחותו בפייסבוק, כך אמרו הרשויות במסיבת עיתונאים. בהודעה נאמר שהוא "מעולם לא רצה לפגוע באף אחד". פטרסון הועסק בשדה התעופה כמתדלק מטוסים בנמל התעופה האזורי של טופלו, מה שנתן לו גישה למטוס הדו-מנועי, כך אמר מפקד המשטרה ג'ון קוואקה.

זמן קצר לאחר 5 לפנות בוקר, המריא העובד עם המטוס מלא בדלק. 15 דקות לאחר מכן, פטרסון התקשר למשטרה, כדי לומר להם שהוא מתכנן להתרסק עם המטוס לתוך וולמארט, השוטרים פינו אנשים מוולמארט ומחנויות סמוכות.

מנהלי המשא ומתן של המשטרה הצליחו ליצור קשר איתו קשר במהלך הטיסה ולשכנע את פטרסון לנחות, אבל הוא לא ידע איך. הוא אומן על ידי טייס פרטי במכשיר הקשר לנחות בשדה התעופה בטופלו, אך הוא הפסיק את הניסיון ברגע האחרון וחידש את הטיסה, כך אמרו הרשויות. לבסוף בשעה 10 בבוקר יום שבת שעון מקומי, הוא נחת בשלום ונעצר.

פיטר גואלץ, מנכ"ל לשעבר במועצה הלאומית לבטיחות בתחבורה בארה"ב, אמר לסוכנות הידיעות AP כי שדות תעופה קטנים הנותנים מענה למטוסים קטנים ומטוסי ארגונים, מדאיגה מומחי אבטחה במשך שנים. "אם יש לך טייס מיומן שיכול להיכנס ולתפוס מטוס עסקים, יש לך שם נשק די קטלני", אמר.

ארה"ב מטוס קל וולמארט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד