כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"בכל מילה ובכל נתון"

דובר אמת? המומחה ניתח את שפת הגוף של יוסי כמיסה

מקורבו לשעבר של שר האוצר אביגדור ליברמן התראיין ופירט את טענתו על כך שליברמן אמר לו לרצוח בכיר במשטרה תמורת עשרות אלפי דולרים. מומחה לשפת גוף ניתח את שפת גופו: ''לא מופעל עליו שום לחץ, על פי שפת הגוף הוא דובר אמת''

דובר אמת? המומחה ניתח את שפת הגוף של יוסי כמיסה
יוסי כמיסה צילום: רשת 13

יוסי כמיסה, מקורבו לשעבר של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, עורר סערה לאחר שטען כי ליברמן הציע לו מאה אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרה לפני כעשרים שנה.

ד"ר אמיר הלמר, מומחה לשפת גוף, התייחס היום (ראשון) לטענותיו על ידי ניתוח שפת הגוף של כמיסה, ואמר כי הוא דובר אמת. "הסתכלתי על הריאיון עם עוזרו לשעבר של ליברמן יוסי כמיסה ועל שפת הגוף שלו - והוא דובר אמת לאמיתה בכל מילה ובכל נתון שהוא נתן", אמר בראיון ל'גלי ישראל'.

הלמר המשיך והוסיף, "המלל של כמיסה שוטף והוא ענה מיד לכל שאלה בלי לחשוב יותר מדי". עוד אמר: "לא מופעל עליו שום לחץ, על פי שפת הגוף הוא דובר אמת", כך הלמר.

כמיסה עצמו התראיין לאותה תחנת רדיו הבוקר ונשאל על טענותיו, "לא באתי לסמל במשטרה וסיפרתי לו, אני מדבר איתך על בכיר, ראש אגף החקירות. אנחנו מדברים פה על האדם שלדעתי היה לו ועדיין יש לו את הכי הרבה כוח במדינה".

לדבריו, "אני מוכן ללכת לפוליגרף כדי להיבדק אם דיברתי מילה אחת עם נתניהו, או עם מישהו מטעמו או קיבלתי אגורה שחוקה מטעמו. אני קורא לכלי התקשורת לערוך לי את הבדיקה הזו".

מלשכת שר האוצר ליברמן נמסר: "יוסי כמיסה מעולם לא שימש כעוזרו או יועצו של השר ליברמן וכל טענותיו הן טענות מופרכות של אדם הזוי שמניעיו רחוקים שנות דור מלהיות תמימים וטהורים. לא בכדי ניתן למצוא חדשות לבקרים תמונות של כמיסה עם חברי כנסת מהליכוד. כאיש משטרה לשעבר, היה מצופה מיד עם קבלת ההצעה מן הסוג הזה, כפי שהצהיר - לפנות מיד למשטרה ולהגיש תלונה".

"עצם אי הגשת תלונה במקרה כזה היא עבירה על החוק. העובדה שהאיש חיכה ו'נזכר' רק אחרי 20 שנה, ובאופן 'מקרי' רק אחרי יציאה למערכת בחירות לפרסם דברים הזויים ודמיוניים כפי שפרסם - מדברת בעד עצמה. השר ליברמן מתעתד להגיש קובלנה פלילית נגד כמיסה בתחילת שבוע הבא", כך נמסר מלשכת השר.

יוסי כמיסה איווט ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד