כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
התאונה המחרידה בבית שמש

קיצוניים השחיתו אמבולנס ותקפו מתנדבים: "מזועזעים"

אמבולנס של ארגון זק"א הושחת ע"י קיצוניים במהלך טיפול בגופת המנוח אברהם חיים אנשין ז"ל, שנפגע ממשאית ונהרג בבית שמש | "איימו על מתנדב זק"א שנהג באמבולנס שישרפו אותו יחד עם הרכב"

קיצוניים השחיתו אמבולנס ותקפו מתנדבים: "מזועזעים"
אמבולנס של זק"א שהושחת צילום: באדיבות המצלם

חרדים קיצוניים השחיתו הערב (ראשון) אמבולנס של ארגון זק"א שמתנדביו עסקו בטיפול בגופת המנוח אברהם חיים אנשין ז"ל, שנפגע ממשאית ונהרג בבית שמש. גם המתנדבים שהגיעו לטפל בכבוד המת הותקפו ע"י הקיצוניים וניידת משטרה נפגעה אף היא. המשטרה פתחה בחקירה. המחאות על הרקע החשש כי גופת ההרוג תועבר למכון לרפואה משפטית.

אמבולנס של זק"א שהושחת

חיים וינגרטן ראש אגף מבצעים בזק"א מסר: "אנו מזועזעים מהמקרה החמור שאירע הערב. מתנדבי זק״א שהגיעו לזירה קשה כדי לטפל בכבוד המת הותקפו ע״י עשרות קיצונים במהלך האירוע והאמבולנס עימו הגיעו הושחת. מספר קיצונים במקום פינצ'רו את גלגלי האמבולנס וחסמו את דרכי היציאה של הצוות מהזירה, כשהם מאיימים על מתנדב זק"א שנהג באמבולנס שישרפו אותו יחד עם הרכב, כשגופת המנוח בתוך האמבולנס. אנו מוקיעים ומגנים את הפגיעה הקשה במתנדבינו ובכבוד המת".

"כבכל אירוע, מתנדבי זק"א עושים כל שביכולתם ופועלים יחד עם הרשויות על מנת לשחרר את גופת המנוח לקבורה. גם הערב, בפעילות המחלקה המשפטית של זק"א בהובלת אברהם קאפ מפקד זק"א בבית שמש ובנצי אוירינג מפקד זק"א בירושלים, שוחרר המנוח לקבורה והלוויה תתקיים עוד הלילה".

בתאונה המחרידה ברחוב רבי מאיר בעל הנס בעיר נהרג אברהם חיים אנשין ז"ל, מחשובי חסידי ברסלב. הרב אנשין בן 33 בלבד בפטירתו.

בית שמש חרדים קיצונים אברהם חיים אנשין ז"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד