כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נכתב ב-9 חודשים

נתניהו משיק את ספרו: "חששתי שלא אהיה בחיים"

לרגל השקת המכירה המוקדמת לאוטוביוגרפיה שלו, סיפר ראש הממשלה לשעבר נתניהו את הגורם לכתיבת הספר: "הצלחתי בזכות החשש שלי ממגיפת הקורונה. הייתי בקבוצת סיכון ולכן הזדרזתי לכתוב את הספר"

נתניהו משיק את ספרו: "חששתי שלא אהיה בחיים"
בנימין נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הוצאת "שיבולת" מבית סלע מאיר וקרן תקווה, משיקה הבוקר את המכירה המוקדמת של האוטוביוגרפיה של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, במסגרת קמפיין המנויים השנתי של ספריית שיבולת.

בסרטון ההשקה חולק נתניהו עם הצופים את הסיבות לכך שבחר להוציא את הספר דווקא עכשיו, ואת המניעים לכך שכתב אותו בקצב חסר תקדים של 9 חודשים בלבד.

"כתבתי אותו מהר בשל מגיפת הקורונה. הרי אני אמור להיות בקבוצת סיכון, ואמרתי - יכול להיות שאני לא אהיה פה להשלים את זה, אז בוא נכתוב מהר. מי יודע", אמר נתניהו והודה לחששות שלו מפני המגיפה העולמית.

בנוסף, סיפר נתניהו כי ניצל את הזמן שהתפנה לו בתקופה בה כיהן כיו"ר האופוזיציה לטובת כתיבת הספר: "להיות ראש האופוזיציה זה לאין ערוך קל יותר, ועם זמן חופשי יותר מאשר להיות ראש ממשלה. מעולם לא כתבתי את אף אחד מספריי כשהייתי בתפקיד ביצועי. זה בלתי אפשרי".

נתניהו הסביר כי הסיבה בגללה כתב את הספר היא רצונו לחלוק עם הקוראים בישראל ובעולם את השקפותיו המדיניות ואת קורות משפחתו השזורות בהתפתחות הציונות: "אני חושב שזה יכול לשמש מעין ספר שיכול לתת השראה לקוראים רבים המבקשים לחיות חיים בעלי משמעות".

ספרו של נתניהו יוצא באופן מפתיע בספריית שיבולת, הוצאה עיונית קטנה המזוהה עם ספרות שמרנית וימנית. בין סופרי ההוצאה ניתן למנות את גדי טאוב שפרסם את רב המכר "ניידים ונייחים", 12 כללים לחיים של ג׳ורדן פיטרסון וספרים מאת העיתונאי בן שפירו, פרופסור תומס סואל, הכלכלן זוכה פרס הנובל פרידריך האייק ועוד.

ביבי נתניהו ספר חדש קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד