כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

בהיותו פסול לנהיגה: נאשם בגרימת מוות ברשלנות של רינה ז"ל

לבית משפט לתעבורה הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 24 מהפזורה הבדואית בגין גרימת מוות ברשלנות של רינה ביטון (84) ז"ל בתאונת דרכים קטלנית בכביש 90

בהיותו פסול לנהיגה: נאשם בגרימת מוות ברשלנות של רינה ז"ל
הפזורה הבדואית צילום: פלאש 90
פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט לתעבורה בב"ש כתב אישום נגד צעיר בן 24 מהפזורה הבדואית בגין גרימת מוות ברשלנות של רינה ביטון (84) ז"ל בתאונת דרכים קטלנית בכביש 90 באפריל האחרון.
 
על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד ואדים סיגל, הנאשם עלי אלעול, נהג ביום 14.04.22, ברכב עם נגרר בכביש 90 מדרום לצפון, זאת בהיותו פסול לנהיגה. הנאשם לא שמר מרחק מג'יפ שנסע לפניו וכאשר נהג הג'יפ בלם והאט את מהירות רכבו, פגע בו הנאשם וכתוצאה מכך הג'יפ הוסט לנתיב הנסיעה הנגדי וחסם אותו.  המונית שנסעה מצפון לדרום ובה שלושה נוסעים, ובהם המנוחה, התנגשה בג'יפ. כתוצאה מהתאונה, נגרמו חבלות קשות לכל ששת נוסעי המונית והג'יפ והמנוחה נפטרה סמוך לאחר מכן.
 
כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של גרימת מוות ברשלנות, נהיגה בזמן פסילה ונהיגה ברשלנות וגרימת חבלה של ממש.
בכתב האישום צוין, כי התאונה על תוצאותיה הקטלניות, אירעה עקב רשלנותו של הנאשם, אשר התבטאה בכך כי נהג ברכבו בקלות ראש, בחוסר זהירות וללא תשומת לב מספקת לנעשה בכביש, וכן לא נקט באמצעי זהירות מספיקים כדי למנוע את התאונה.
 
הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על פסילת רשיון הנהיגה של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, שכן הוא אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה והמשך נהיגתו יהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך.  
כתב אישום תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד