י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר התפטרות אלחייני

ללא בחירות: יו"ר מועצת יש"ע החדש - שלמה נאמן

שבועות לאחר הכרזתו המפתיעה של דוד אלחייני על התפטרות מהתפקיד, הערב נסגרה ההרשמה לבחירות לראשות מועצת יש"ע - ורק אחד הגיש מועמדות: ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן | בעקבות כך, לא יערכו בחירות והוא יכנס לתפקיד באופן אוטומטי

ללא בחירות: יו"ר מועצת יש"ע החדש - שלמה נאמן
שלמה נאמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן יתמנה הערב (שלישי) לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע, לאחר שהבחירות לתפקיד התבטלו בעקבות העובדה שהוא היחיד שהגיש את מועמדתו לתפקיד.

המועד הסופי להגשת מועמדות לבחירות לתפקיד, שהיו אמורות להתקיים לאחר התפטרותו של יו"ר מועצת יש"ע היוצא דוד אלחייני, היו הערב ורק נאמן הגיש מועמדות מבין כל ראשי מועצות ביהודה ושומרון.

מי שהתלבט אם להתמודד לתפקיד הוא ראש מועצת קרני שומרון יגאל להב, שהפסיד בבחירות הקודמות בקרב צמוד לאלחייני, אך לבסוף בחר שלא להגיש מועמדות ובכך לא יתקיימו הבחירות שהיו אמורות להיערך בתחילת שבוע הבא.

מי את מועצת יש"ע? התפקידים, המתנגדים והקשר לפרישת סילמן

"המשימה הראשונה שניצבת בפנינו היא לחזק את הריבונות והנוכחות היהודית במרחב", אמר נאמן לאחר היבחרותו. "זו העת להתאחד מול מבקשי רעתנו, הרשות הפלסטינית וארגוני טרור נוספים שנלחמים בנו, בנשק חם וקר אבל גם במחרשות ובמשאבות בטון ולהמשיך לפעול לפיתוח וחיזוק ההתיישבות הישראלית ביהודה שומרון ובקעת הירדן".

אלחייני, שיסיים את תפקידו בשבועות הקרובים, מסר: "מברך את ידידי שלמה נאמן על מינויו לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע ומאחל לו הצלחה רבה. שלמה הוא איש של עשייה שפועל בנחישות וביושר למען האמת והצדק. אמשיך להיות שותף פעיל במועצת יש"ע ואסייע לשלמה בכל שיידרש".

כזכור, אלחייני הודיע על התפטרותו לפני מספר שבועות על רקע הניסיון להדיחו מהתפקיד בעקבות תמיכתו בממשלה האחרונה, אך בכל מקרה כהונתו הייתה אמורה להסתיים בקרוב אחרי פרק זמן של כארבע שנים.

שלמה נאמן דוד אלחיאני מועצת יש"ע בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד