כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ספר חדש

טראמפ לא מינה את חברו למזכיר המדינה בגלל שהוא שתיין

רודי ג'וליאני פתח בקמפיין ציבורי עז להיות מזכיר המדינה של דונלד טראמפ לאחר שטראמפ זכה בנשיאות ב-2016. חברו ועורך דינו רודי ג'וליאני מי שהיה ראש עיריית ניו יורק, לא קיבל את המינוי, בגלל שהוא שתיין ומסוכסך עם הרבה אנשים

טראמפ לא מינה את חברו למזכיר המדינה בגלל שהוא שתיין
רודי ג'וליאני - עורך דינו של טראמפ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

דונלד טראמפ דחה את בקשות של רודי ג'וליאני להיות מזכיר המדינה ב-2016 בגלל בעיית השתייה של עורך הדין ורשימת לקוחות בעייתית, כך עולה מספר חדש שפורסם ביום שלישי.

ראש עיריית ניו יורק לשעבר המשיך לעבוד עם טראמפ בכל מקרה, אם כי בתפקיד אחר, כעורך דינו האישי. התפקיד הזה הותיר מאז את ג'וליאני עם מאבקים רבים בבית המשפט על דבריו על הונאה בבחירות של הנשיא לשעבר ב-2020.

העיתונאי אנדרו קירצמן שכתב את הספר סיפר, ל'דיילי ביסט' "הוא התחיל פשוט לשמוע את כל הסיפורים השליליים האלה עליו, על השתייה שלו", תיאר המחבר. "ג'וליאני ניהל את הקמפיין הזה בעיתונות כדי לקבל את התפקיד", קירצמן המשיך, "הם פתחו בחקירה פנימית על לקוחותיו של ג'וליאני, והיו לו כל כך הרבה לקוחות עם סכסוכים פוטנציאליים שמילאו דו"ח של עשרות עמודים, ובסופו של דבר, טראמפ המשיך הלאה".

בסופו של דבר טראמפ מינה את רקס טילרסון, לעמוד בראש מחלקת המדינה, אם כי הנשיא לשעבר הסתכסך איתו בחודשים הראשונים של 2018 ופיטר את טילרסון באמצע מסע דיפלומטי באפריקה. ג'וליאני נתפס כדמות דומיננטית בפוליטיקה של ארה"ב באותה תקופה וכונה בחיבה 'ראש עיריית אמריקה' על מנהיגותו בעיר ניו יורק לאחר פיגועי ה-11 בספטמבר 2001.

"מצאנו הרבה התכתבויות בין ג'וליאני לטראמפ במהלך כהונתו בראשות העיר, וזה היה פשוט מרתק", אמר קירצמן. "כלומר, היה סוג כזה של צורך לשניהם להרשים אחד את השני. ואני חושב שזה קיים עד היום".

רודי ג'וליאני דונלד טראמפ מזכיר המדינה אלכוהול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד