כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מסלול ייסורים

אסון: הרב בוזגלו נפטר אחר שהחליק במקווה לפני מספר שנים

הרב מרדכי בוזגלו נפטר באופן פתאומי, אבל מסלול הייסורים שלו החל שש שנים קודם לכן, במקווה השכונתי • רעייתו עובדת כמנהלת חשבונות ולא מצליחה לעמוד בקצב • "עד שזה לא קרה בסביבה הקרובה אלי", אומר אחד מבני המשפחה "לא הבנתי מה המשמעות של להיות אלמנה"

אסון: הרב בוזגלו נפטר אחר שהחליק במקווה לפני מספר שנים
הרב מרדכי בוזגלו זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

מעט סבון שנשפך על הרצפה, או אולי רצפה שאתמול לא קרצפו אותה מספיק, היוו התחלה לסיפורה הנורא של משפחת בוזגלו.

הרב מרדכי בוזגלו בסך הכל הלך לטבילה של שחרית במקווה הקרוב לביתו שבירושלים, והחליק. ראש נחבט בעוצמה רבה, והוא סבל מכמה שברים בגולגולת ובעצמות הלחיים.

לחצו כאן כדי לסייע לגב' בוזגלו לכסות את החובות ולהאכיל את הילדים>>

מאז, החיים שלו התהפכו. הכאבים היו קשים מנשוא, לאורך שנים. הוא עבר ניתוחים ועוד ניתוחים, שילם הון תועפות על שירותי רפואה פרטיים, ושקע בחובות של מיליון שקלים.

רעייתו, עידית תלבחט"א, עובדת כמנהלת חשבונות. היא ניסתה לעמוד בקצב ולהוסיף שעות עבודה כדי לשלם את כל הטיפולים. אבל זה היה בלתי אפשרי. הסכומים היו הרבה מעבר למושגים של משפחה רגילה, ולבקש עזרה הם לא רצו...

בחודש טבת האחרון, בתאריך ד' טבת, סבל הרב מרדכי מהתקף קטלני. גופו התכווץ, הוא פרכס קשות ובתוך דקות אחדות נפטר לעיני ילדיו התאומים בני ה-15, שללידתם המתינו הוא ורעייתו יותר מעשרים שנה.
אחד מקרובי המשפחה שמלווה אותם מקרוב מספר: "השבר עצום", הוא אומר, "מרדכי היה הרוח החיה בבית. הוא היה אברך תלמיד חכם, מלא שמחה וחיות. מהרגע שהוא נפל המצב בבית השתנה מאוד, כשהוא נפטר, הטרגדיה כמובן הפכה הרבה הרבה יותר גדולה ויותר כואבת".

לדבריו, רעייתו של הרב מרדכי חשבה בתחילה שהיא תסתדר לבד: "היא הוסיפה מאמץ, חשבה להגדיל הכנסות ולהסתדר בכוחות עצמה. היא לא רצתה לבקש צדקה מאנשים. אבל עברה יותר מחצי שנה, והיא עומדת על סף תהום רגשית ופיננסית כאחד. בקושי הספיקה להתאבל על בעל נעוריה, מרוב טרדות הפרנסה".

הוא מציין כי חיי האלמנות קשים מנשוא: "עד שזה לא קרה בסביבה הקרובה אלי, לא הבנתי מה המשמעות של להיות אלמנה. עכשיו אני רואה אותה, אלמנה שבורה ורצוצה, היא איבדה את כל המשענת, את כל התמיכה, את כל הטעם בחיים. אבל יש לה שני ילדים, תאומים, בשבילם היא תעשה הכל, עבורם היא נלחמת כמו לביאה פצועה, רק בגללם היא אוזרת אומץ, מתגברת על הבושה ומבקשת עזרה".

לחצו כאן כדי לסייע לגב' בוזגלו לכסות את החובות ולהאכיל את הילדים>>

 

קופת העיר בוזגלו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד