י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
משאית הביבי-בא

מאחורי כלוב זכוכית; הפרויקט של הליכוד שמעורר ביקורת

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו השיק הערב משאית בחירות מיוחדת שבאמצעותה יתנייד בין הערים שבהן מעוזי ליכוד שנחלשו בשנים האחרונות ונרשמה הצבעה נמוכה בניסיון להעלות את שיעורי ההצבעה בבחירות. הדבר מעורר ביקורת פנימית 

מאחורי כלוב זכוכית; הפרויקט של הליכוד שמעורר ביקורת
נתניהו על משאית הביבי-בא צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בליכוד השיקו הערב (רביעי) את קמפיין השטח של המפלגה, במרכזה משאית תעבור מעיר לעיר וראש המפלגה בנימין נתניהו יישא נאומים במרכזי הערים, כדוגמת נאומי כיכרות שהיו בימי ראש הממשלה המנוח מנחם בגין ז"ל.

המשאית ובה ראש הממשלה החלה הערב את הסבב הראשון בשכונות בתל אביב, שם התוכנית "ביביבא", משאית מצופה בזכוכית משוריינת תסיע את נתניהו מעיר לעיר כדי לפגוש את הציבור.

לפי דיווחים, עלות אחזקת המשאית למשך פחות מחודשיים שנותרו עד יום הבחירות עומדת על כ-700,000 שקל כאשר יש מי שמבקר את הפרויקט, מי בגלל העלות שתגרע מקמפיין השטח, ומי בגלל המסר בו נתניהו לא נגיש לקהל ונמצא מאחורי זכוכית.

ב'מחנה הממלכתי' כבר מיהרו עם סרטון שבו עקצו את נתניהו, כשהם מציגים את אותו כביכול מאחורי כלוב מזכוכית לעומת בני גנץ שמחובק פיזית עם פעילים ותומכים בכנסי הבחירות שלו, כשהמסר הוא שגנץ נגיש ומחובר יותר לציבור שמבקש להתקרב ולהצטלם עמו, לעומת נתניהו שיוצר חייץ בינו לבין המצביע הפוטנציאלי.

מפלגת הליכוד בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד