כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
על מה ולמה

מעל מיליון שקלים: העובדים תובעים את 'הליכוד'

שני עובדים לשעבר בליכוד מאיימים בתביעת ענק. השניים טוענים שרכשו מוצרים עבור נתניהו ולא קיבלו החזר כספי עליהם. אחד מהם טוען בנוסף כי פוטר שלא כדין, לטענתו עבד שעות נוספות שלכאורה לא שולמו לו | במקרה השני הגיעה המפלגה לפשרה עם התובע, אך הוא דורש סכום נוסף

מעל מיליון שקלים: העובדים תובעים את 'הליכוד'
נתניהו בשטח צילום: באדיבות המצלם

שני עובדים לשעבר במפלגת 'הליכוד' מאיימים בתביעת ענק. כך מפרסם לראשונה הכתב הפוליטי ספי עובדיה ב'חדשות 13'. השניים טוענים כי מגיע להם פיצוי על מוצרים שהם רכשו מכספם הפרטי עבור יו"ר המפלגה בנימין נתניהו.

מדובר בעובדים לשעבר שפוטרו ודורשים סכומים גבוהים מאוד - בעיקר על פיטורים שלא כדין, לטענתם, ושעות נוספות שלא שולמו להם. טענה נוספת שחוזרת על עצמה היא שהם נתבקשו לרכוש מוצרים באופן אישי עבור נתניהו ולא קיבלו עליהם החזר כספי מהמפלגה.

במכתב ההתראה הראשון, מדובר בעובד לשעבר במצודת זאב, בשם טל מג'נל, שתובע כמעט מיליון שקלים - גם על רכש שביצע לטענתו, בין היתר, עבור נתניהו. במכתב מציין עורך דינו: "מרשי הוציא מכיסו סכומים גבוהים העולים כדי 70 אלף שקלים". שמו של היו"ר בנימין נתניהו לא מוזכר בתביעה, אך התובע טוען כי מנכ"ל 'הליכוד' צורי סיסו, הבטיח לו שהסכומים יוחזרו לו. בעבור הסעיף הזה - חלק מהדברים שקנה הם עבור נתניהו - הוא דורש 70 אלף שקלים.  

פרקליטו כותב: "מרשי דאג שמכתב זה לא יפרוש את מלוא היריעה ויחשוף את כל הפרטים שבשלב זה אין כל צורך לחשפם, והכול מתוך כבוד לתנועתכם, ובעיקר לעומד בראשה שנגדו אין לו שמץ של טענה. עוד הוא טוען ש"גורם קרוב מאוד לנתניהו" פגע בשמו הטוב וגם על כך הוא דורש פיצוי כספי גבוה.

המקרה השני, של עובד אחר, קובי צרפתי - שטען שרכש מוצרים עבור נתניהו ולא קיבל החזר. לפי הדיווח של עובדיה ב'חדשות 13' הגיעו איתו לפשרה, הסכום היה חסוי, אבל הוא דורש עוד סכום כסף. סך התביעות מגיע למעל מיליון שקלים.

תביעת פיצויים פיצוי כספי תנועת הליכוד מפלגת הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד