ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

כתב אישום: ירו לעבר יושבי רכב במרכז העיר

הפרקליטות הגישה היום לבית המשפט כתב אישום בגין ניסיון רצח נגד ויקטור ברמלי מאור עקיבא ואברהם יצחק מחדרה, זאת לאחר שירו לעבר יושבי רכב במרכז העיר הרצליה

כתב אישום: ירו לעבר יושבי רכב במרכז העיר
אילוסטרציה צילום: pexels

פרקליטות מחוז ת"א פלילי, הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום בגין ניסיון רצח נגד ויקטור ברמלי (50) מאור עקיבא ואברהם יצחק (29) מחדרה, זאת לאחר שירו לעבר יושבי רכב במרכז העיר הרצליה.

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד לילך כץ, הנאשמים ביקשו להביא למותו של ר.ח, המתגורר בהרצליה. במטרה להוציא לפועל את תוכניתם, ב 24.8.22 הגיעו הנאשמים להרצליה והחנו את רכבם בסמוך לרכבו של ר.ח. בשעות הצהריים נכנסו לרכבו של ר.ח שלושת המתלוננים, שהינם ממכריו. אז הגיע ברמלי, ברכב הנהוג על ידי יצחק, סמוך לרכב בו ישבו המתלוננים ומטווח קצר מאוד ירה ביושבי הרכב תוך שהוא פוגע בשני המתלוננים שישבו במושב הקדמי. שני המתלוננים שנפגעו יצאו מהרכב בבהלה והתמוטטו בסמוך למקום. לשניים הוזעקה עזרה רפואית והם נדרשו לטיפול.

בזמן הירי, שהה בסמוך לאירוע א.א כשהוא ישוב ברכבו. א.א אשר הבחין בירי, וכן במנוסת רכבם של הנאשמים מהמקום, הזעיק את כוחות המשטרה, והחל במרדף אחר הרכב לאורך מספר רחובות עד לתפיסתם על ידי המשטרה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד כץ כי: "זמינותם של המשיבים לכלי נשק, ונכונותם לבצע ירי שכזה, בטבורה של עיר, ברחוב המאכלס בתי מגורים, תוך התעלמות מוחלטת מהסיכון שהינו כמעט וודאי כי עוברי אורח תמימים עלולים להיפגע, כל אלו מלמדים בדבר מסוכנותם הגבוהה של המשיבים."

לנאשמים יוחסו עבירות של ניסיון רצח; חבלה חמורה בנסיבות מחמירות; נשיאת נשק ושינוי זהות של חלק של רכב.

ירי כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד