כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הרפתקה מסוכנת

תנין תלש את זרועו ושרד שלושה ימים

גבר מפלורידה שרד שלושה ימים בביצה לאחר שתנין נשך את זרועו כשניסה לשחות דרך אגם: "לא ההחלטה הכי חכמה שאדם מפלורידה יכול לקבל" אמר לאחר שניצל ברגע האחרון. תנין ששחה לימינו תפס את זרועו הימנית, וגרר אותו מתחת למים שלוש פעמים

תנין תלש את זרועו ושרד שלושה ימים
אריק מרדה צילום: פייסבוק

גבר מפלורידה שרד שלושה ימים בביצה לאחר שתנין תלש את זרועו בזמן שניסה לשחות באגם - צעד שהוא מודה "לא ההחלטה הכי חכמה שאדם בפלורידה יכול לקבל". אריק מרדה, בן 43 מסרסוטה שבפלורידה, ביקר באגם מאנטי בעיר מיאקה ב-17 ביולי, וגילה כי הוא הלך לאיבוד. הוא ניגש אל המים והחליט לשחות לצד השני. "אני מסתכל ויש תנין בצד ימין שלי, "היא נשכה את האמה שלי". מרדה אמר שהוא נגרר מתחת למים שלוש פעמים, אבל הוא נלחם בחזרה, ובסופו של דבר, התנין עזב - עם זרועו.

"היא סובבה את ראשה כך שהזרוע שלי הלכה אחורנית לגמרי ונתלשה" תיאר בראיון ל'דייל מייל'. מרדה הצליח לשחות אל החוף ולזעוק לעזרה כשהוא סובל מייסורים. מרדה אמר שהוא הלך שלושה ימים עד שראה אדם שניסה לעזור לו. "אמרתי שתנין חטף לי את הזרוע". המציל אמר שהוא מצא את מרדה מדמם בביצה. "לא ידעתי אם הוא מת או חי כשצעדתי אליו לראשונה", אמר המציל.

"הוא סבל מאוד, הוא ביקש עזרה, עזרה, עזרה. הוא דיבר איתנו". הוא חתך את הגדר עליו נשען, ועזר לו לקום, משם הוא נלקח באמבולנס". מרדה הוטס מיד לבית החולים סרסוטה ממוריאל, שם קטעו הרופאים את שאריות זרועו. לוכד תנינים נשלח למקום, אך לא ידוע אם החיה שתקפה את מרדה נמצאה.

תנין ארה''ב פלורידה יד קטועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד