כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הליכוד לא מלוכד

דיווח: צמד הדודאים מסנננים את נתניהו

נתניהו אמנם השיק את משאית ה'ביבי-בא' ויצא לקמפיין חוצה ישראל, בתוך הליכוד אין לכידות ואין משמעת אחידה. שני חברי כנסת לפחות מסרבים להיפגש או לשוחח עם נתניהו בעקבות מעשיו לכאורה בפריימריז 

דיווח: צמד הדודאים מסנננים את נתניהו
דוד אמסלם ודוד ביטן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כחודש וחצי לבחירות, הליכוד לא מלוכד. ח"כ דוד אמסלם ויו"ר התנועה בנימין נתניהו לא שוחחו בשבועות האחרונים בעקבות אירועי הפריימריז במהלכם נטען שבסביבת נתניהו ניסו לפגוע באמסלם שלבסוף הצליח להתברג בחמישייה הפותחת. כך מדווח מיכאל שמש ב'כאן 11'.

בליכוד מספרים שאמסלם "מתחמק" מפגישה או שיחה עם נתניהו שמבקש לפגוש את נבחרי הרשימה לקראת היישורת האחרונה של מערכת הבחירות. כזכור גם ח"כ דוד ביטן שהשתדרג מהמקום ה-22 למקום ה-17 ברשימה מסרב בתוקף לשוחח עם נתניהו באומרו "סיימתי את תפקידי בקמפיין".

מסביבת אמסלם נמסר ל'כאן': ננסה לקיים פגישה עם נתניהו בשבוע הבא.

חבר הכנסת אמסלם השתדרג מהמקום ה-16 בכנסת הנוכחית למקום החמישי ברשימת הליכוד לכנסת הבאה ומרגיש חופשי ועצמאי להתראיין ולדרוש לעצמו את תיק המשפטים עוד בטרם ניצחה מפלגת 'הליכוד' את הבחירות וגורם נזק תדמיתי לקמפיין.

ח"כ ביטן זועם על נתניהו שלטענתו פעל לסכל את התקדמותו למקום גבוה יותר וקיווה שייפלט מהרשימה למקום לא ריאלי. למרות זאת ביטן הצליח כאמור להשתדרג מעט ולעבור מהעשירייה השלישית מהמקום ה-22 למקום ה-17 והריאלי ללא ספק.

דוד ביטן דוד אמסלם בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25 מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד