א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"הממשלה נעדרת מאוקראינה"

במשרד החוץ ביקרו את הנסיעה לאומן; ברקת השיב ותקף

הנסיעה של חבר הכנסת ברקת באוקראינה וביקורו היום בעיר אומן גוררת ביקורת מצד גורמים במשרד החוץ. סגן השר עידן רול: "מסכן את עצמו ואחרים" | ברקת: "לצערנו ממשלת ישראל היא זו שנעדרת מאוקראינה בשעה קשה זו של מלחמה"

במשרד החוץ ביקרו את הנסיעה לאומן; ברקת השיב ותקף
ניר ברקת צילום: יח"צ

הנסיעה של חבר הכנסת ניר ברקת לאוקראינה חרף האזהרה הישראלית מעוררת זעם במשרד החוץ. סגן שר החוץ עידן רול מאשים את ברקת בכך שהתעלם מהאזהרה החמורה וביקר הבוקר באומן.

"אני מודאג מחברי כנסת אשר במקום לשמש דוגמא אישית לציבור המאמינים הגדול בארץ, בוחרים להתעלם מאזהרת המסע החד משמעית לאוקראינה ולסכן את עצמם ואחרים", כתב סגן השר רול, ופנה לחסידי ברסלב: "אני יודע שמדובר בוויתור קשה אבל שב ומבקש שתימנעו מנסיעה לאומן השנה. למען ביטחונכם".

חבר הכנסת ניר ברקת הגיב לביקורת ותקף את מדיניות משרד החוץ: "לצערנו ממשלת ישראל היא זו שנעדרת מאוקראינה בשעה קשה זו של מלחמה בה נפגעים חפים מפשע. לאוקראינה הגיעו מזכיר המדינה האמריקאי, שר הביטחון הבריטי ובכירים מכל העולם", נמסר מלשכת ברק.

עוד ציינו מלשכת הח"כ מהליכוד: "הזוועות באוקראינה מזעזעות ואנחנו כיהודים צריכים להיות הראשונים להביע תמיכה בעם האוקראיני ובקהילה היהודית באוקראינה". במענה לטענות ציינו: "ח"כ ברקת הגיע לאוקראינה בהזמנת הרב הראשי לאוקראינה הרב משה אסמן כדי לתמוך באוקראינים ולפעול כדי למנוע פגיעה בחפים מפשע. במסגרת הביקור באוקראינה הגיע ברקת לקייב, אירפין, בוצ'ה, ברנצלקה ואומן שם קיים מפגש עם המושל של אומן".

אוקראינה אומן ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד