י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מסיים להרכיב רשימה

ממובילי המאבק בגירוש: המועמדת הראשונה של בן גביר

לקראת הגשת הרשימות, במפלגת 'עוצמה יהודית' מגבשים הרשימה המאוחדת עם 'הציונות הדתית' - והיום הציגו את המועמדת הראשונה: לימור סון הר מלך, ממקימי חומש שבעלה הרצח בפיגוע

ממובילי המאבק בגירוש: המועמדת הראשונה של בן גביר
חברי 'עוצמה יהודית' בוועדת הבחירות צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ארבעה ימים להגשת הרשימות: חבר הכנסת איתמר בן גביר מסיים לגבש את רשימת מועמדים מטעמו והודיע היום (ראשון) על צירוף מועמדת ראשונה, שתוצב במקום ריאלי לפי הסקרים ברשימה עם 'הציונות הדתית'.

מדובר בלימור סון הר מלך, בת 43 ואימא לעשרה ילדים, מראשוני הגרעין הדתי בחומש, שם התגוררה עם בעלה שולי הר מלך הי"ד, שנרצח בפיגוע לפני מספר שנים. מאז היא הובילה את המאבק נגד הגירוש מיישובי צפון השומרון, שהיה כחלק מהתנתקות מגוש קטיף.

לימור תהיה המועמדת הראשונה של 'עוצמה יהודית', ותוצב במקום ה-12 ברשימה יחד עם מפלגת 'הציונות הדתית'. נציין כי שולי הי"ד היה חברו הטוב של יו"ר הרשימה המאוחדת, בצלאל סמוטריץ'.

"בעיניי זו המפלגה היחידה המשמיעה קול צלול וברור שאינו מתפשר ומתנצל ביחס לאחיזתנו בארץ ובכוחו של עם ישראל לגבור בעזרת ה' על אויביו מבחוץ ומבפנים", אמרה לימור בהודעה על הצטרפותה. "אפעל ככל שביכולתי כדי להיות שליחה נאמנה עבור העם, הארץ והתורה".

הצטרפותה מגיעה לאחר שבשבוע שעבר הצטרף תת-אלוף במילואים צביקה פוגל ל'עוצמה יהודית', ויוצב במקום ה-10. בימים שנותרו בן גביר יצטרך לאייש את שאר המקומות בעשירייה השנייה, שמחלוקים בשיטת הריצ-רצ, ונחשבים לפחות ריאליים.

איתמר בן גביר חומש בצלאל סמוטריץ עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד